|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was wel lache afgelopen donderdag. Alleen te warm. Druip Druip. En ook maar lid geworden van de EHBO. Nou Claw zie je vanavond wel. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: eej Wilko, tuINFeest power! [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 18-08-2002 15:33] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik stond weer eens heel true achter de munt verkoop te heerschen. Dus iedereen moet mij eigenlijk wel gezien hebben, tenminste, als ze munten moesten hebben of gebruik wouden maken van de gardarobe. |
|
is munten verkoop ook al True(TM) ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Nee True(c) |
|
zeur Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Muntenverkopen is true, behalve als je EHBO-er bent, dan ben je per definitie een studentje => untrue |
|
quote: mmh, dus als je EHBOer bent, en daarmee de true muziek steunt ben je per definitie untrue? die link kan ik ff niet leggen |
|
Dat gebeurt wel vaker. Ik wil het je graag uitleggen onder genot van een biertje (op jouw kosten) |
|
kom vanavond maar langs Rock's kan je er 1 krijgen |
|
Helaasch Pindakaasch. Volgende week ben ik er wel met Solarisis |
|
quote: De EHBO is alweer een hele tijd een open vereniging, nix studenten. Dus zelfs jij kan lid worden, aanmelden bij Dhr Demorpheus [Dit bericht is gewijzigd door Suncross op 21-08-2002 19:07] IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
Hmm nee dank je Ik hebooit met die blinde met die bril en .. nogal stevig (ben slecht in namen) een uur buiten bij rocks lopen lullen over wat er mis was met de EHBO, schijnt dat ie dat in de vergadering heeft gegooid. |
|
Krijn? IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
Weet ik niet,. MAAR Jenje is er vanaamd .. Zoek naar een Kataklysm shirt en een bruine broek (jaja untrue I know) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |