|
Auteur: |
|
|
De Zweedse metalband Evergrey is opgericht in 1996 en het debuutalbum, The Dark Discovery, volgde twee jaar later. Met dit album zette de groep zich direct op de metal kaart van Zweden en vele andere landen. Het geluid van de progressieve powermetal band is direct te herkennen aan de donkere en ruwe maar ook rijke stem van frontman Tom Englund. Niet alleen Englund’s stem is donker, ook de teksten zijn duister. Onderwerpen die veelvuldig in nummers terugkomen zijn dood, verdriet, angst en religie. Evergrey heeft in de loop der jaren constant goed ontvangen platen uitgebracht. De laatste, met de titel Torn, kwam uit in 2008. Supports zijn Novembre & The Human Abstract. Locatie: Boerderij Zoetermeer www.boerderij.org entree 19 euro vvk (excl. servicekst) aanvang 1930 uur |
|
Die hele tour ging toch niet door??? You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
dat is een rare fabel, de tour is afgelast vanaf 24 april ofzo, de concerten daarvoor gaan wel gewoon door. |
|
quote: raarrrr, zal de vraag maar "in vain" nog s stellen aan de verkoper. You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
|
|
|
|
Zonde, had net een kaartje voor de show in Londen gereserveerd. Ben er in Zoetermeer wel gewoon bij. |
|
Hier ben ik ook bij! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Vanavond!! |
|
Was nogal melig en rommelig gisteren, maar wel een gaaf optreden. Dat ze A Touch of Blessing als afsluiter speelden maakte ook veel goed, wat een heerlijk nummer is dat toch. |
|
Ik heb me erg vermaakt gisteren! Ondanks de rit van 14 uur die ze voor dit optreden gemaakt hebben en natuurlijk ook weer terug moesten rijden, hadden ze veel lol op het podium! Leuke setlist! Opvallend veel nummers van 'In search of truth'! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
|
|
Hele goede set maar ow wat zat er een enorme prutser achter de knoppen in die tent,bijna alle solo's van Tom waren niet of nauwlijks te horen en dat was voor mij toch wel een smetje op de avond, je betaald immers genoeg voor zo'n avond en dan wil ik wel alles horen en niet de helft. De geluidsman zat ook meer naar zijn faders te kijken dan naar wat er op het podium gebeurde, hoezo een beetje dom? Verder blijft het gewoon een leuke symphatieke band. Tom zou eens mee moeten gaan doen aan de Henny Huisman playback show als Bruce Springsteen....erg vermakkelijk!!!! |
|
Hierbij nog wat foto's van het optreden in Zoetermeer: Mother Of Sin Evergrey De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Hey Eus, ik had helemaal niet gezien dat er een balkon was in Zoetermeer. Misschien had ik te veel oog voor de bar |
|
quote: Het zal ook eens niet |
|
fuk...gemist... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: De toegang zat verstopt achter een gordijn aan de linkerkant als je de zaal binnenkomt en het balkon was eigenlijk ook gesloten was. |
|
quote: Thanks, Nice to know! En vragen kan altijd cheers |
Index / Concerten |