IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : commerciële muziek Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 04-06-2001 13:01 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Vandaag moet je damn hard zoeken om nog goeie muziek te ontdekken.Op MTV zenden ze altijd dezelfde nummers uit, soms wel 3 keer per uur(aaghrr!!)Onze (vrije)radiozenders in B zijn niet veel beter:alleen het platste,het kringspiervernauwendste, het best verkopende,het kinderachtigste gooien ze in de ether.Wisten jullie dat er zelfs KINDERliedjes in de top tien staan???Sorry hoor, ik ben geen 4 meer.Of willen de meeste mensen echt niet volwassen worden?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-06-2001 13:25 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Bah, ja je hebt uiteraard gelijk, maar aan de andere kant zou ik het ook zwaar irritant vinden om de hele tijd metal te horen in de top 50 ofzo, dat zou op één of andere manier de waarde van die metal naar beneden halen,(snapjewel, stel je voor dat het proletariaat, waar ongeveer 80% van de westeuropese bevolking uit bestaat, zich begint bezig te houden met euhm, ik zeg maar iets, Moonspell luisteren ofzo, dat KAN helemaal niet vind ik...) want da's nu net één van de redenen dat ik respect voor underground metalbands kan opbrengen, het is niet commercieel, meestal toch, enkele uitzonderingen daargelaten, en toch gaan ze ervoor!! Vind ik dus best wel cool.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-06-2001 4:40 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Als ik ergens een hekel aan heb zijn het dingen die "iedereen" leuk vindt, dus ja, dat top-nogwat gedoe... . Maar verder, of een band nou commercieel is of niet is voor mij geen reden om er niet naar te luisteren. Het moet gewoon goed zijn. Ik denk dat het uiteindelijk een droom van veel muzikanten is om te kunnen leven van de muziek, en daar zal ik ze niet op afrekenen. Ik heb mijn smaak en daar moet het in passen, dat is mijn enige criteria. MTV? Hahaha, nee dank je...


Dead things grow from deep inside...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 06-06-2001 9:45 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2001 13:01 schreef madeline usher het volgende:
Vandaag moet je damn hard zoeken om nog goeie muziek te ontdekken.

<knip>



Valt best me hoor. Hang wat rond op dit soort forums, bestel eens de catalogus van Large of Displeased en wijs gewoon blind een band aan, start napster oid en kijk of het wat is... Works for me!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-06-2001 11:13 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hell-o Asherah,ben het met je eens.Liep misschien wat hard van stapel.Maar weet je,onlangs hebben mijn lief JD en ik iets meegemaakt om van te .We gingen naar een party waar ze volgens de flyers(of mag je die nu ook niet meer geloven???)black metal,gothic en new wave gingen draaien.In den beginne was het heel tof, tot de DJ ineens op het lumineuze idee kwam TECHNO te draaien!!!Nog nooit zoveel mensen uit een zaal zien rennen.Oké,iedereen zijn pleziertje, maar als ze zo doorgaan, zit daar binnen de kortste keren een technopubliek.Dat kan toch niet de bedoeling zijn???


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 06-06-2001 12:08 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht



Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2001 12:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

in een woord .. FANTASTISCH


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-06-2001 19:00 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2001 11:13 schreef madeline usher het volgende:
Hell-o Asherah,ben het met je eens.Liep misschien wat hard van stapel.Maar weet je,onlangs hebben mijn lief JD en ik iets meegemaakt om van te .We gingen naar een party waar ze volgens de flyers(of mag je die nu ook niet meer geloven???)black metal,gothic en new wave gingen draaien.In den beginne was het heel tof, tot de DJ ineens op het lumineuze idee kwam TECHNO te draaien!!!Nog nooit zoveel mensen uit een zaal zien rennen.Oké,iedereen zijn pleziertje, maar als ze zo doorgaan, zit daar binnen de kortste keren een technopubliek.Dat kan toch niet de bedoeling zijn???



Euhm...dat was toch toevallig niet in de Twieoo in Gent??? Want dat heb ik daar ook al meegemaakt!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-06-2001 19:11 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Nee,was in Sint-Niklaas.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-06-2001 16:03 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

In t Kompas of in t Syndroom... ?
(I've been there, zowat twee weken geleden)


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 07-06-2001 17:07 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

wat heeft een kompas-syndroom nou weer met Sinterklaas te maken?

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 07-06-2001 17:07]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 07-06-2001 17:16 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Kompas.Nu is't wel lang geleden dat JD en ik er nog geweest zijn.Hoe was't?
By the way,Lord Morgoth,je hebt me 10' in een deuk doen liggen met je woordspeling


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-06-2001 19:11 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

T was leuk, (de afterparty met de DJ NOG leuker zelfs :p) ik denk dat ik jullie wel ken trouwens...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 07-06-2001 19:45 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Wacht ff-denk dat ik ook jou van op de parties en concerten ken.Maybe-ook goeiendag


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-06-2001 21:47 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

De volgende keer als je denkt dat ik het ben, zeg je dan even hallo??


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 07-06-2001 21:53 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Tuurlijk.JD en ik moeten het voorlopig wel wat rustig aan doen(op ons werk overdag is het nu pas écht menens,hebben 's avonds moeite om nog naar een party of optreden te raken),maar in juli&augustus springen we zeker eens binnen.See you then-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-06-2001 21:54 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Okeeeej


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 07-06-2001 22:22 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Om op mijn topic terug te komen,kan me iets hilarisch herinneren.Op een nacht kon ik niet slapen.Had ten einde raad mijn radio aangezet.Droeg wel headphones (om niemand te storen-was 3.30 uur 's ochtends!).Dacht:misschien zenden ze toch nog iets leuks uit.Ik verveelde me te pletter,tot mijn tuner bij de vrije zenders beland was.Blijkbaar was de DJ verstrooid geweest en had hij in de verlaten studio een bandje laten spelen op het verkeerde toerental(dacht eerst al dat de smurfen aan het optreden waren).Maar nee,het was niet te harden:dancenummers,boysbands,Bon Jovi's:allemaal zongen ze ineens een toontje HOGER.Gelàchen!
Vraagje:zou die DJ het met opzet gedaan hebben?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Lon
_________
Usericon van Lon
Posted 11-06-2001 19:35 by Lon Wijzig reactieProfiel van LonQuote dit berichthttp://www.vesania.of.pl

{{misschien heft iemand dit al gezegd,, ik ben een beetje laat}}

Maandag om 23.00 op tmf wet & wild daar komt wel eens wat leuks voorbij.....


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 11-06-2001 20:14 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2001 19:35 schreef lon het volgende:
{{misschien heft iemand dit al gezegd,, ik ben een beetje laat}}

Maandag om 23.00 op tmf wet & wild daar komt wel eens wat leuks voorbij.....


Meestal is het niet veel soeps (veel nu-crap)... Vroeger had je op MTV headbangers ball! Dat was stukken beter!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 11-06-2001 20:32 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ook al ter ziele gegaan(boe-hoe!)Wat hebben ze daarmee uigehaald?Waarom hebben ze het van MTV afgehaald?Te weinig belangstelling of zo?Kunnen ze die Britney Spearsen en Ricky Martins niet naar een andere zender bannen?Fuck,ze hebben toch geld genoeg!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 12-06-2001 11:32 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

geloof dat ik het een jaar of 4 geleden voor het laatst gezien had... Tja vroeger was alles beter (crap, ik klink als een ouwe lul)


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 12-06-2001 15:26 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2001 19:35 schreef lon het volgende:
Maandag om 23.00 op tmf wet & wild daar komt wel eens wat leuks voorbij.....


Heb je toevallig op 11-06 naar dat programma gekeken? Altar was gaaf, maar Kreator............ Ik wist dat ze aan het afdwalen waren, maar dat het zo erg was....



Metal ER
Erwin's Rock and Metal Page
Usericon van Metal ER
Posted 19-06-2001 16:52 by Metal ER Wijzig reactieProfiel van Metal ERQuote dit berichthttp://go.to/RockAndMetal

De meest commerciële band van dit moment vind ik wel Limp Bizkit. Enorm gepushed door o.a. MTV en hun label zijn ze bekend geworden. Hun tweede CD ging nog wel (deze heb ik zelfs gekocht), maar de laatste CD is helemaal om te janken. Het geld is duidelijk binnen.

Om over dat optreden op Pinkpop nog maar te zwijgen .... ze voelden zich zelfs te goed om op TV te komen. Uitzenden mocht niet!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 19-06-2001 17:51 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 19 juni 2001 16:52 schreef Metal ER het volgende:
.... ze voelden zich zelfs te goed om op TV te komen. Uitzenden mocht niet!
Dat is meestal het management ... muzikanten willen altijd op TV komen ... geloof me maar.


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 19-06-2001 20:22 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

yep, dat management zorgt voor dat soort klotestreken,
maar ik vin Limp Bizkit helemaal niet kool, als ik plotseling zo popi zou worden als band zou ik me werkelijk een stukje terug trekken, zo ontvangen ze alleen nog amar respect van jongetjes die tegelijkertijd naar trance luisteren, en ik kan het weten (lees: kut-klas)...
en of dat nou respect is... die jongetjes (en soms meisies)die doen het alleen amr om mee te lopen, hoooor


Ik vergiet als zeef hebben


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen