IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : vergeten, maar wanneer je ze weer hoort, "oja, GAAF" nummers... Vorige pagina | Volgende pagina
SQT
Usericon van SQT
Posted 19-03-2002 22:41 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 19 maart 2002 22:40 schreef rajackar het volgende:
dat nummer van.....
damn, vergeten

die rockt zeker ook ja

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 19-03-2002 23:22 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

November rain (blijft mooi)

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-03-2002 23:27 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Niet bepaald metal maar goed The riddle van Nik Kershaw geweldig..lekker meebleren metde radio...brings back memories

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 20-03-2002 12:11 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Pet Shop Boys - It's a sin

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 20-03-2002 13:31 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2002 22:19 schreef Vargen666 het volgende:
Het is Go WEST van de PSB.

En Del Shannon HEERST! Ik heb er maar 2 nummers van, maar ik was er vroeger erg weg van.

Golden Earring HEERST ook overigens. Twilight Zone, Radar Love, Going to the Run, etc...

Respect Voor de muziek kenner

Ik heb een album van Del Shannon

Het nummer The Wonderer zing ik altijd luid keels mee !!!!

Wiegen Meister !

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-03-2002 13:34 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 20 maart 2002 13:31 schreef Shadow_Smile het volgende:
Respect Voor de muziek kenner

Ik heb een album van Del Shannon

Het nummer The Wonderer zing ik altijd luid keels mee !!!!
The Wonderer heerst. Shadow, heb jij toegang tot Rajackar's FTP? Zo ja, zou je dat album eens kunnen uploaden?

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-03-2002 14:22 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

House of the raising sun van the Animals (toch?) Lang niet gehoord, maar het blijft een klassieker net als Hotel California van The Eagles

bla...bla...bla...

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-03-2002 10:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Uhm.. [graaf graaf graaf]

True Believe van Paradise Lost Ik hoorde dat nummer voor het eerst op Headbangers Ball, nog met Vanessa Warwick en was gelijk verkocht. Ik was het nummer vergeten totdat een vriend van me met mijn CD aankwam die hij al een tijd van me geleend had.. 'Oh ja! Vet nummer!!' hehehehe!

Jammer dat PL nu mietjesmuziek maakt maar dat terzijde..

Enne natuurlijk Shove van L7, schiet me nu te binnen.. L7 regeert!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-03-2002 10:45 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

scorpions - winds of change (hm misschien niet echt vergeten maarja)

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 21-03-2002 10:51 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2002 10:29 schreef Snaack het volgende:
Uhm.. [graaf graaf graaf]

True Believe van Paradise Lost
Jammer dat PL nu mietjesmuziek maakt maar dat terzijde..
Oude Paradise Lost heerscht! As I Die

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-03-2002 11:04 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik heb het met veel Guns N Roses nummers waar ik ooit als klein pubertje mee begonnen ben. Hehe, met me spijkerjasje vol GnR patches en half lang haar Maar goed, ik heb vroeger dus me helemaal scheel geluisterd en dat is relatief lang geleden. Dus wanneer ik weer eens zo'n gouwe ouwe hoor dan heb ik vaak van, damn, lekker nummer.

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 21-03-2002 11:10 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

"The End" van The Doors (niet echt vergeten, maar al heeel lang niet gehoort)

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 21-03-2002 11:20 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik had het laatst bij Spanish Caravan van de Doors.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-03-2002 11:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2002 11:10 schreef Shadowlands het volgende:
"The End" van The Doors (niet echt vergeten, maar al heeel lang niet gehoort)

Hehe, die ging ik net posten... van het weekend mee in aanraking gekomen tijdens het kijken naar 'Apocalypse Now'.
The Doors waren tof...

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 21-03-2002 11:23]

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 21-03-2002 11:28 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2002 11:23 schreef Dwaallicht het volgende:
Hehe, die ging ik net posten... van het weekend mee in aanraking gekomen tijdens het kijken naar 'Apocalypse Now'.
The Doors waren tof...

The Doors waren niet tof! The Doors ZIJN tof!!!!!!!!!

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 21-03-2002 11:29 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Nu we het toch over The Doors hebben, ik heb toch wel een favoriet, Moonlight Drive op In Concert (Live), ze spelen het nummer met iets meer distortion dan op het origineel, bij dat nummer kan ik echt wegzakken...

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 21-03-2002 12:07 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2002 11:04 schreef Azagthoth het volgende:
Ik heb het met veel Guns N Roses nummers waar ik ooit als klein pubertje mee begonnen ben. Hehe, met me spijkerjasje vol GnR patches en half lang haar Maar goed, ik heb vroeger dus me helemaal scheel geluisterd en dat is relatief lang geleden. Dus wanneer ik weer eens zo'n gouwe ouwe hoor dan heb ik vaak van, damn, lekker nummer.
Met GnR heb ik het inderdaad ook ! Ik was een enorm fan op mijn vijftiende

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 21-03-2002 12:10 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Mijn eerste concert ooit was in de Goffert met GNR, dat was echt kewl. Dankzij Slash ben ik ook ooit begonnen met gitaar spelen.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-03-2002 12:11 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 21 maart 2002 11:28 schreef Shadowlands het volgende:
The Doors waren niet tof! The Doors ZIJN tof!!!!!!!!!
Hun muziek is tof. De band bestaat niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 21-03-2002 12:11]

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 21-03-2002 12:19 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2002 12:10 schreef Azagthoth het volgende:
Mijn eerste concert ooit was in de Goffert met GNR, dat was echt kewl. Dankzij Slash ben ik ook ooit begonnen met gitaar spelen.
Ok slowchat : Ik was daar ook! Cool

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 12:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Veel nummers van Queen.
Typ o Negative- black number one
Ben ik de enige die een hekel aan de Doors heeft??

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 21-03-2002 12:25]

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-03-2002 12:56 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Deep Purple - Child in time

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 21-03-2002 12:57 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 21 maart 2002 12:22 schreef Cadaveria het volgende:
...
Ben ik de enige die een hekel aan de Doors heeft??

Nee hoor, er zijn vast nog meer mensen met een slechte muziek smaak.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 12:58 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2002 12:56 schreef Valorian666 het volgende:
Deep Purple - Child in time

quote:
Op 21 maart 2002 12:57 schreef Azagthoth het volgende:
Nee hoor, er zijn vast nog meer mensen met een slechte muziek smaak.

probeer je iets te suggereren offe...

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-03-2002 12:59 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ow en natuurlijk "the wizard" - Uriah heep

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com