|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
.. nhee .. |
|
Boeiender |
|
Vader - Litany signature |
|
|
|
Ok ik ben misschien niet specifiek genoeg geweest. Ik ben niet op zoek naar grindcore/death metal/black metal. Het moet nog wel verstaanbaar zijn en het mag in jullie oren misschien wel een beetje "poppy" klinken als ik aan moet nemen dat hier echte metalheads zitten. Ik hou wel van death en black metal af en toe maar daar ben ik nu niet naar op zoek. I crush your rush, I rule you fool... |
|
quote:Dat ken ik al, dat gaat echt te ver I crush your rush, I rule you fool... |
|
Check Strapping Young Lad maar eens, zit volgens mij wel tussen wat jij bedoeld. Boeiender |
|
quote: STATIC-X!!!! de eerste twee albums en de laatste , zeker workout metal signature |
|
quote: klopt!! vooral de rooie , en City signature |
|
quote:Ja ik zal eens ff in mn Strapping Young Lad folder kijken, maar zover ik weet is het niet groovy genoeg. Check ik ook meteen wat Fear Factory. I crush your rush, I rule you fool... |
|
quote: Daar had ik niet aan gedacht :D, die eerste 2 zijn de enige platen die ik dig, is die laatste weer een beetje in die stijl? Niet dat Wayne weer echt probeert te zingen en shit. I crush your rush, I rule you fool... |
|
quote: Je bent de winnaar van 2009 Against God and Government |
|
de laatste is za-lig binnenkort ook weer een nieuwe die "zone" dinges sukkte echt verschrikkelijk Spineshank gaat ook wel, beetje soft ma kom, de eerste Lost Souls ook industrial eerste Ensiferum signature |
|
Sunn O)))!!! |
|
Rammstein? Boeiender |
|
quote:Vind Rammstein meestal een beetje log, weinig uptempo. Maar zal toch ff checken I crush your rush, I rule you fool... |
|
quote:Mail me de prijs maar I crush your rush, I rule you fool... |
|
quote: Striborg? Nortt! signature |
|
quote: The Great Kat! 300 BPM!! |
|
quote:Klopt ja, Shadow Zone was echt verrot. Sindsdien heb ik het nieuwere spul van Static-X niet meer geluisterd, die plaat was echt beschamend. I crush your rush, I rule you fool... |
|
quote: kloept ouwe thrash is ook zeer geschikt voor work out Devastation maar ook eerste Soilwork tem figure number 5 en Unleashed ern als het power mag zijn: de eerste Primal Fear, Sonata Artica : Silence en Winterguilds Heart signature |
|
quote:Ik zoek echt emotieloze nummers, geen zang maar ook geen grunt, meer schreeuwen a la Anselmo, lekkere vooruit denderende nummers. Soilwork heeft vaak dat gevoelige in hun nummers, ben wel echt een liefhebber van hun platen hoor. I crush your rush, I rule you fool... |
|
Meshuggah - Bleed Gojira - From the Sky / Vacuity Lamb of God - Ashes of the Wake Dying Fetus - Opium for the Masses [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 20-02-2009 13:25] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:leg je linkerbeen onder je rechtoksel en kietel je neus! |
|
Rammstein - Feuer Frei is dan wel weer een goeie I crush your rush, I rule you fool... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |