|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm dit is wel gaaf. Ik hoop nog op andere datums in Nederland. |
|
quote: helaas niet... |
|
Exumer leeft! |
|
Gaaf! Wel wat ver, maar misschien aanwezig! |
|
wrahhha hier ga ik dus echt wel bij zijn!!!!!!!!!! rising from the sea!!!!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Gezellig! =) |
|
Vet, Goddess of desire even kijken of dit gaat lukken. |
|
Wat nou Rising From The Sea... Possessed By Fire!!! Hopelijk kan ik daarbij zijn. |
|
bij wie kan ik blijven pitten in die sloppenstad?! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
En ook in Bochum zo te zien. Daarheen dan! |
|
oke-- dit ik wil dit graag zien geloof ik! |
|
vrijdag voor het eerst in de grote zaal van het Paard geweest: prima zaal! |
|
Niks mis met Paard idd Hoop wel dat ze wat meer metal gaan boeken, is de laatste jaren(na de renovatie) echt veeeel te weinig. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Anthrax staat er ook in Juni. Dus ik zeg: 80's thrash! goed bezig. |
|
Woensdag alweer |
|
Dan sta je mooi een dag te vroeg bij die tent, hehe. |
|
quote:Daar hebben ze wel iemand voor ja |
|
Aanwezig! Lekker om de hoek! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 20-04-2009 23:26] |
|
quote: Sinds? 2 bands paar jaar lijkt een beetje de max idd sinds de verbouwing. En dat is al weer even wat jaartjes terug gedaan. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Beetje erg veel Slayer bij Exumer, maar verder een prima band, Necronomicon is nog altijd matig. |
|
quote:Hij is er ook niet in vaste dienst. Zo en af en toe "mag" hij zijn licht er eens over laten schijnen.. Ach ja, 2 bands per jaar is sterk overdrevenen het is beter dan helemaal niks lijkt me. Het lijkt me dan juist goed om massaal op te komen dagen om te zorgen dat er mee geboekt wordt maar wie ben ik.. |
|
Hey Judge M., bedankt voor de zalvende woorden! Ik mag sinds een paar maanden meedenken over metal in het Paard en met Endstille en Izegrim (afgelopen januari), Exumer en Goddess Of Desire (23 april), Legion Of The Damned en Dead Head en Devious (16 mei) en Anthrax en God Forbid en Devildriver (30 juni) tel ik zelf meer dan 2 concerten in het Paard binnen een tijdsspanne van een half jaar, maar het kan ook aan mij liggen. Het is uiteraard wel zo dat als blijkt dat er geen animo voor dergelijke programmering is, dat de stekker er weer uit gaat, dus in plaats van allerlei pijpzeikertjes die veilig thuis achter hun PC'tje op allerlei fora zitten te klagen dat alles kut is, heb ik de tip dat ze eens een concertje bezoeken en bij voorkeur de hierboven genoemde ;-) |
|
En vanavond in Bochum |
|
quote:Ha, lelijke ADO-supporter! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |