IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 23 april 2009 Exumer + Goddess of Desire in het Paard van Troje Den Haag Volgende pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 21-02-2009 9:32 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

EXUMER
SUPPORT: GODDESS OF DESIRE
Zaal open: 19:30 / Aanvang: 20:30 / 12,50 euro

[Zpelvaud uit titel gehaald ]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-02-2009 16:17]

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-02-2009 9:33 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Hmm dit is wel gaaf. Ik hoop nog op andere datums in Nederland.

mokka
Usericon van mokka
Posted 21-02-2009 13:44 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2009 9:33 schreef 6sic6 het volgende:
Ik hoop nog op andere datums in Nederland.

helaas niet...

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-02-2009 15:30 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Exumer leeft!

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-02-2009 16:16 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Gaaf! Wel wat ver, maar misschien aanwezig!

invictis
Usericon van invictis
Posted 21-02-2009 17:04 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

wrahhha hier ga ik dus echt wel bij zijn!!!!!!!!!!
rising from the sea!!!!!!!!!

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 21-02-2009 17:06 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Gezellig!

=)

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 21-02-2009 19:33 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Vet, Goddess of desire
even kijken of dit gaat lukken.

pneumothorax
Usericon van pneumothorax
Posted 22-02-2009 12:11 by pneumothorax Wijzig reactieProfiel van pneumothoraxQuote dit bericht

Wat nou Rising From The Sea... Possessed By Fire!!!
Hopelijk kan ik daarbij zijn.

invictis
Usericon van invictis
Posted 28-03-2009 19:55 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

bij wie kan ik blijven pitten in die sloppenstad?!

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 29-03-2009 19:28 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

En ook in Bochum zo te zien. Daarheen dan!

bssy
Usericon van bssy
Posted 20-04-2009 16:19 by bssy Wijzig reactieProfiel van bssyQuote dit bericht

oke-- dit ik wil dit graag zien geloof ik!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2009 16:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

vrijdag voor het eerst in de grote zaal van het Paard geweest: prima zaal!

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 20-04-2009 16:49 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Niks mis met Paard idd Hoop wel dat ze wat meer metal gaan boeken, is de laatste jaren(na de renovatie) echt veeeel te weinig.

But there is no real me: only an entity, something illusory................

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2009 16:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Anthrax staat er ook in Juni. Dus ik zeg: 80's thrash! goed bezig.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 20-04-2009 16:57 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Woensdag alweer

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 20-04-2009 19:04 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Dan sta je mooi een dag te vroeg bij die tent, hehe.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-04-2009 19:15 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 april 2009 16:49 schreef *Sander* het volgende:
Niks mis met Paard idd Hoop wel dat ze wat meer metal gaan boeken, is de laatste jaren(na de renovatie) echt veeeel te weinig.
Daar hebben ze wel iemand voor ja

Kriegsnebel
Usericon van Kriegsnebel
Posted 20-04-2009 20:54 by Kriegsnebel Wijzig reactieProfiel van KriegsnebelQuote dit bericht

Aanwezig!

Lekker om de hoek!

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 20-04-2009 23:26 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 20-04-2009 23:26]

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-04-2009 11:24 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2009 19:15 schreef Judge M. het volgende:
Daar hebben ze wel iemand voor ja

Sinds? 2 bands paar jaar lijkt een beetje de max idd sinds de verbouwing.

En dat is al weer even wat jaartjes terug gedaan.

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 21-04-2009 18:12 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Beetje erg veel Slayer bij Exumer, maar verder een prima band, Necronomicon is nog altijd matig.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-04-2009 18:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 april 2009 11:24 schreef Argus het volgende:
Sinds? 2 bands paar jaar lijkt een beetje de max idd sinds de verbouwing.

En dat is al weer even wat jaartjes terug gedaan.
Hij is er ook niet in vaste dienst. Zo en af en toe "mag" hij zijn licht er eens over laten schijnen..

Ach ja, 2 bands per jaar is sterk overdrevenen het is beter dan helemaal niks lijkt me. Het lijkt me dan juist goed om massaal op te komen dagen om te zorgen dat er mee geboekt wordt maar wie ben ik..

Virginkiller666
Usericon van Virginkiller666
Posted 22-04-2009 8:49 by Virginkiller666 Wijzig reactieProfiel van Virginkiller666Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Hey Judge M., bedankt voor de zalvende woorden!

Ik mag sinds een paar maanden meedenken over metal in het Paard en met Endstille en Izegrim (afgelopen januari), Exumer en Goddess Of Desire (23 april), Legion Of The Damned en Dead Head en Devious (16 mei) en Anthrax en God Forbid en Devildriver (30 juni) tel ik zelf meer dan 2 concerten in het Paard binnen een tijdsspanne van een half jaar, maar het kan ook aan mij liggen.

Het is uiteraard wel zo dat als blijkt dat er geen animo voor dergelijke programmering is, dat de stekker er weer uit gaat, dus in plaats van allerlei pijpzeikertjes die veilig thuis achter hun PC'tje op allerlei fora zitten te klagen dat alles kut is, heb ik de tip dat ze eens een concertje bezoeken en bij voorkeur de hierboven genoemde ;-)

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 22-04-2009 13:31 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

En vanavond in Bochum

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-04-2009 14:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 april 2009 8:49 schreef Virginkiller666 het volgende:
Hey Judge M., bedankt voor de zalvende woorden!

Ik mag sinds een paar maanden meedenken over metal in het Paard en met Endstille en Izegrim (afgelopen januari), Exumer en Goddess Of Desire (23 april), Legion Of The Damned en Dead Head en Devious (16 mei) en Anthrax en God Forbid en Devildriver (30 juni) tel ik zelf meer dan 2 concerten in het Paard binnen een tijdsspanne van een half jaar, maar het kan ook aan mij liggen.

Het is uiteraard wel zo dat als blijkt dat er geen animo voor dergelijke programmering is, dat de stekker er weer uit gaat, dus in plaats van allerlei pijpzeikertjes die veilig thuis achter hun PC'tje op allerlei fora zitten te klagen dat alles kut is, heb ik de tip dat ze eens een concertje bezoeken en bij voorkeur de hierboven genoemde ;-)

Ha, lelijke ADO-supporter!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com