|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Anders vergeet ik het misschien. |
|
Grote kans dat ik wel even kom kijken natuurlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
schopoopopopoopoo De shit is aan!!!1 |
|
quote: Je wilt haar hond wel aaien, maar niet aan haar denken? |
|
wat is Roosbeef verschrikkelijk! Echt ik hoor mezelf nog liever zingen. gruwelijk. |
|
ik sla dit maar over denk ik IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Oh, da's nog wel even de moeite waard |
|
Misschien wel even aanwazig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat moet wel. |
|
quote:Vrijdag dus weekend. Dik mooi. ---> What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zeker. |
|
Morgen dus. |
|
En overmorgen krijgen we weer het bericht dat je niet geweest bent :D Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Haha, het is geen drum 'n' bass. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 13-03-2009 1:10] |
|
Ga je ook naar simplon op zat 28 maart? -> The advent en andere techno meuk Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik ben meestal niet zo van de techno, maar de vorige keer dat er wat in Simplon stond trok ik het goed. Eens kijken of ik mensen mee kan krijgen. |
|
Ja, doen! Ik ben iig aanwezig... The Advent Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: |
|
Ja, veel mensen trekken het niet. |
|
Zo hey, dat was leuk! |
|
Dat klopt! Van mij mogen ze vaker langskomen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het was alweer leuk. |
|
Flashback? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De naam ROOSBEEF doet me altijd aan vlezige vagina's denken. |
|
quote: jeugdtraumaatje? Puberteitsfascinatie? Carnivore obsessie? You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |