|
Auteur: |
|
|
25 april zullen wij onze cd 'With Furious Intent' presenteren in t'Ukien Kampen. We worden hierin bijgestaan door Massive Assault en Anxiety |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
hoe kunnen jullie dit nu plannen op mijn verjaardag? afwezig dusch... |
|
idd! bierbeknoei enzoooooo |
|
quote: Bier? Jij? WTF?!? Boeiender |
|
hehehe, de 25ste ga ik weer uit quarantaine en dan goa'k wear lös! |
|
quote: Vitamientjes voor Herrie. Glanst het haar ook mooi van... van horen zeggen Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Dan vier je het toch gewoon in Kampen? Scheelt weer met opruimen Anyhow, dit word een sowieso een meaui feest! |
|
|
|
Good busy! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Thanks |
|
Present (duh.. ) ZIN AN!!! Dat wordt kats naar de klote! My friend, watch out for traitors... |
|
Tevens cd presentatie Anxiety! Kijk aan, 3 bands die hun nieuwe cd presenteren aan de masses! [Dit bericht is gewijzigd door Trystys op 16-04-2009 2:29] My friend, watch out for traitors... |
|
Vette shit Koen toch op tijd alles binnengekregen |
|
Zaterdag alweer! Beuken! |
|
Ik heb er zin aan. Dit wordt een mooi feestje www.springstof-festival.nl [Dit bericht is gewijzigd door Springstof Festival op 21-04-2009 8:09] |
|
Yup, naar de kenkre... Nog ZM'ers daar? My friend, watch out for traitors... |
|
Morgen |
|
- Greycloak - Nergal What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
2 woorden: Kickass avond!!! My friend, watch out for traitors... |
|
Zeker! Vette bands en zatte mensen. Een succesvolle release party! |
|
Erg geslaagde avond inderdaad Hier zijn wat fimpjes te vinden van de bands: http://www.youtube.com/user/ErhanLiveMetal |
Index / Concerten |