![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
25 april zullen wij onze cd 'With Furious Intent' presenteren in t'Ukien Kampen. We worden hierin bijgestaan door Massive Assault en Anxiety ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
hoe kunnen jullie dit nu plannen op mijn verjaardag? ![]() ![]() ![]() |
|
idd! bierbeknoei enzoooooo ![]() ![]() |
|
quote: Bier? Jij? WTF?!? ![]() Boeiender ![]() |
|
hehehe, de 25ste ga ik weer uit quarantaine en dan goa'k wear lös! ![]() |
|
quote: Vitamientjes voor Herrie. Glanst het haar ook mooi van... van horen zeggen ![]() Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
quote: Dan vier je het toch gewoon in Kampen? Scheelt weer met opruimen ![]() Anyhow, dit word een sowieso een meaui feest! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Good busy! ![]() ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
Thanks ![]() ![]() |
|
Present (duh.. ![]() My friend, watch out for traitors... ![]() |
|
Tevens cd presentatie Anxiety! Kijk aan, 3 bands die hun nieuwe cd presenteren aan de masses! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Trystys op 16-04-2009 2:29] My friend, watch out for traitors... ![]() |
|
Vette shit Koen ![]() ![]() ![]() |
|
Zaterdag alweer! Beuken! ![]() ![]() |
|
Ik heb er zin aan. Dit wordt een mooi feestje ![]() www.springstof-festival.nl [Dit bericht is gewijzigd door Springstof Festival op 21-04-2009 8:09] ![]() |
|
Yup, naar de kenkre... Nog ZM'ers daar? My friend, watch out for traitors... ![]() |
|
Morgen ![]() ![]() |
|
- Greycloak - Nergal What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
2 woorden: Kickass avond!!! My friend, watch out for traitors... ![]() |
|
Zeker! Vette bands en zatte mensen. Een succesvolle release party! ![]() ![]() |
|
Erg geslaagde avond inderdaad ![]() Hier zijn wat fimpjes te vinden van de bands: http://www.youtube.com/user/ErhanLiveMetal ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |