|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik dacht dat het terplekke was gespeeld of door de soundmixshow was georganiseerd ( niet door de bands ) . misschien kan je de soundmixshow ook mailen ,kimmie . |
|
Ok, op gitaar kan ik hem dus niet. Dan maar WT heel lief aankijken of idd de soundmixshow mailen. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Je kan het nummer natuurlijk ook gewoon in je computer door een low-pass filter gooien. Ok, flauw. |
|
|
|
Ik snap m niet...... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ik wel |
|
ok dan. een lowpass filter is een filter dat alleen lage tonen doorlaat. |
|
quote: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJA, owkee, dat kan I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:M.a.w. de stem van Sharon den Babbel wordt er uit gefiltert. |
|
quote: Ja, maar kan dat echt?? Kan iemand van jullie dat voor me doen?? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Hmm, eigenlijk was het een grapje. |
|
quote: ja, je weet t nooit bij jou! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Nou, ik heb een mailtje terug van WT hoor: ------------------------------ Hey, Die hebben we helaas niet.... l8ers, Michiel. ----- Original Message ----- From: Kimmie . To: info@within-temptation.com Sent: Tuesday, March 19, 2002 10:09 PM Subject: Karaoke versie Hoi Within Temptation. Allereerst wil ik even zeggen dat ik jullie echt geweldig vind! Ik heb sinds kort zangles en leer Ice Queen een octaaf lager. Nou heb ik een vraagje: Hebben jullie de instrumentale versie van Ice Queen?? En zo ja, zouden jullie die naar mij willen sturen! Heel erg bedankt alvast! xx Kimmie ---------------------------- GROM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 20-03-2002 12:41] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
probeer het andere ff bij Annatar. Hun zangeres deed tenslotte Ice Queen bij de soundmixshow. Misschien kunnen zij je verder helpen http://members.tripodnet.nl/Annatar/ bla...bla...bla... |
|
Kijk eens op www.audiogalaxy.com als je dan Within temptation+instrumental intikt krijg je 3 MP3 te zien en volgens mij is de laatste WT -Ice Queen. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: ROTFL Het zijn moeilijke mensen, maar geen moeilijke nummers hoor |
|
quote: Ja dat kun je wel proberen. Als ik haar weer eens spreek zal ik proberen het niet te vergeten te vragen. Was wel grappig zaterdagmiddag: half Maassluis kende de uitslag al ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
ik was aangenaam verrast. Ik had de telefoon al gepakt om op dr te gaan stemmen, maar ze won :D bla...bla...bla... |
|
In het brand programma Nero zit geloof ik een soort karaoke filter voor mp3's. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ja?? Ik heb Nero wel dus ik zal zo eens ff kijken. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |