|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Jägermeister Demolition Tour v3.0 THE MONOLITH DEATHCULT | THE LUCIFER PRINCIPLE | DEADCELL 04-04-2009 | ESCAPE Veenendaal 24-04-2009 | DE PUL Uden 08-05-2009 | IDUNA Drachten 09-05-2009 | ROCK TEMPLE Kerkrade 10-05-2009 | 013 Tilburg 15-05-2009 | 't UKIEN Kampen 24-05-2009 | ESTRADO Harderwijk 28-05-2009 | LUCKY Rijssen 29-05-2009 | WILLEMEEN Arnhem voor meer informatie: www.myspace.com/demolitiontour [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 26-02-2009 22:56] |
|
Aanwezig in Rijssen ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
het is toch Detcult ipv Deatcult? net zoals detmetal bv. gave combi wel btw [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-02-2009 22:55] |
|
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door DEADCELL_NL op 17-03-2009 17:26] facebook.com/deadcellofficial |
|
quote:Ja, anders krijgen ze last met copie rechten en zo. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: "Monilith Deathcult" Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Komen er nog meer data bij, earik mortem? |
|
volgens mij zijn er nog een aantal data beschikbaar, heb je een suggestie? |
|
Anyway, afgelopen zondag mooi even warmgedraaid, zaterdag vol aan de bak! TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: 1,2 of 16 mei in Bibelot (Dordrecht) of Baroeg, (Rotterdam) zou mooi zijn |
|
quote:ik geef um door! |
|
Om een aantal gigs verspreid over meerdere maanden als tour te bestempelen vind ik wat ver gaan. Desalwelteplus is het nooit verkeerd om op andermans kosten Jägermeister te tanken. Beuk ze, lui. Bruce Banner |
|
Hm, Iduna, 8 mei. Eens zien. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:En dan vervolgens in zalen te staan waar ze geen sterke drankvergunning hebben en waar dus ook geen Jagermeister geschonken mag worden (althans, dat was bij de eerste JM-tour in dik de helft van de zalen het geval ) [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 01-04-2009 10:45] |
|
Lekker boeiend dat ze in sommige zalen geen Jägermeister mogen schenken, met die naam achter je tour kom je op een stuk meer plaatsen en met een stuk meer promotie dan dat je het zelf allemaal moet gaan zitten regelen. Hopenlijk kan ik 10 mei in 013 aanwezig zijn. |
|
quote:Dat zou wel de bedoeling moeten zijn ja |
|
Zaterdag in Veenendaal ! Nog luisteraars van Kink FM | Aardschok hier ? Was een leuke uitzending. facebook.com/deadcellofficial |
|
quote: Denk het niet, beide zalen hebben dan al wat zag ik later Dan maar de Popcentrale ook in Dordrecht |
|
jammer.... ik baal ervn dat we niks rond kunnen krijgen in t westen voor deze tour, heeft ahoy geen kleine zaal Ik heb Kink gehoord! (van dichtbij) [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 01-04-2009 20:04] |
|
Wij staan al in Ahoy, dus we mogen niet meer dit jaar facebook.com/deadcellofficial |
|
quote: Bazart of de kleine zaal van Het Paard in Den Haag? Lijken me prima zalen voor deze tour! |
|
4 April gaat de Jägermeistertour officieel van start. De eerste gig zal in de Escape in Veenendaal plaatsvinden. See you saturday! 20.30 OPEN 21.15 – 22.00 THE LUCIFER PRINCIPLE 22.20 – 23.05 DEADCELL 23.25 – 00.15 THE MONOLITH DEATHCULT We zullen eens wat telefoontjesgaan plegen ivm westen!!! GVD! |
|
hell yeah, iduna drachten, komen we daar ook weer eens How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
quote: Ey Daan, was gvd n WOEST feest afgelopen zondag !!!! zie in drachten! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |