|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
zaterdag 11 april 2009 oorverdovende middelen met: Mucupurulent (GER) + Hymen Holocaust + Cliteater + Blood I Bleed + Stoma grindcore Zaal open: 19:30 Aanvang: 20:00 Entree: 9.00 VVK: 7.00 Online kaarten bestellen via willemeen website. (via primera is duurder!!!) www.myspace.com/mucupurulentband www.myspace.com/stomagrindcore www.myspace.com/hymencrusher www.myspace.com/cliteater www.myspace.com/bloodibleed666 www.willemeen.nl |
|
up up up, heeft niemand dan iets te zeggen hierover? |
|
Aanwezig |
|
jeeej |
|
Hymen Holocaust wil ik ook wel es zien, kan ik ook es met dat shirt rondlopen signature |
|
Toffe line up, jammer dat ik die dag niet kan |
|
Wordt een gaaf weekend! De 11e naar Willemeen, en de 12e naar Jacobiberg (Paasconcerten). Eindelijk weereens grind, misschien niet de meest originele bands, maar zeker toch de gezelligste |
|
U is ook een grind liefhebber? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Op volle snoeren liefhebber vooral Nu heb ik enige grind cd's, maar ben toch meer van de Death metal. De keer dat er teveel death op OVS stond (Jungle Rot enzo) was dat ook mijn schuld Vroegah ging ik wel veel naar grind/DM showtjes, maar nu als ouwe lul draai ik madonna onder het afwassen |
|
Ben er ook wel bij. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
|
|
Waaghals verkoopt toch ook kaarten? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ik denk dat alles via paylogic gaat, echt zeker weet ik dat niet. (Moet nog steeds een beetje aan dat nieuwe systeem wennen). Wel weet ik dat wanneer je Paylogic kaarten via Primera koopt ze veel duurder zijn door de service kosten die er dan bovenop komen. Wanneer je ze via de website koopt zijn die extra kosten er niet. |
|
quote: Zou het uitverkopen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hoelang duurt het voordat je je kaartje via paylogic binnen hebt? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
als het goed is moet het via paylogic erg snel gaan. denk niet dat het gaat uitverkopen. |
|
quote: Gisteren besteld, nog niks gehoord. Vorig jaar stonehenge was met een uur ronde, meende ik. Vage boel. Mocht het misgaan, goede vrijdag zit er ook tussen, Is een bestel formulier dan ook goed? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Misschein kun je even naar Willemeen bellen, volgens mij moeten zij in het systeem kunnen kijken of het gelukt is. Als het bedrag van je rekening gehaald is zou je ook je bestel formulier + afschrift meekunnen nemen voor de zekerheid. |
|
Geen paniek, heb hem net binnen. In ieder geval bedankt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
jeeej morgen!!! |
|
Mjuh. Stel jezelf eens voor, ben nu wel benieuwd wie jij bent. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Parkeren, kan je dat nog steeds in de parkeergarage achter de Willem 1? En is die 24/7 open? |
|
Er is veel op de schop gegaan daar de laatste tijd, kan het je niet met zekerheid zeggen. De Musis garage is tot 01.00 open, maar die ligt wel aan het Velperplein. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
onder het station is een garage ja. Deze is echter wel duur! Alle "betaald parkeerplekken" zijn NA 6 UUR GRATIS. Op de amsterdamse weg (de weg achter het station richting willemeen vanauit papendal/ede) en bij sonsbeek is het dichtste bij en dus gratis tot maandag 12.00. (je kunt ook in de buurt van de goudvishal RIP parkeren) edit: Musis is tot 1 uur open, ver lopen en kut met peren. Bij de AH voor, bij het musis, is het na 6 ook gratis. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 11-04-2009 15:54] |
|
quote: euh ja ik ben Rebecca, waarschijnlijk sta ik vanavond nog wel even achter de bar. Ben vliegende keep. Kleding is een messerchups shirtje en een dierenprint rokje met daaronder voetbal kuiten, teveel make-up op m'n bakkus en schouderlang bruinig haar. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |