IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Cliteater+ Mucupurulent + Blood I Bleed + Stoma + Hymen Holocaust @ Willemeen, 11 April 2009 Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-02-2009 13:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zaterdag 11 april 2009
oorverdovende middelen met: Mucupurulent (GER) + Hymen Holocaust + Cliteater + Blood I Bleed + Stoma
grindcore
Zaal open: 19:30 Aanvang: 20:00 Entree: 9.00 VVK: 7.00
Online kaarten bestellen via willemeen website. (via primera is duurder!!!)

www.myspace.com/mucupurulentband
www.myspace.com/stomagrindcore
www.myspace.com/hymencrusher
www.myspace.com/cliteater
www.myspace.com/bloodibleed666

www.willemeen.nl

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-03-2009 9:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

up up up, heeft niemand dan iets te zeggen hierover?

Mliez
Usericon van Mliez
Posted 02-03-2009 9:24 by Mliez Wijzig reactieProfiel van MliezQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mliez

Aanwezig

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-03-2009 9:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

jeeej

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-03-2009 9:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Hymen Holocaust wil ik ook wel es zien,

kan ik ook es met dat shirt rondlopen

signature

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 02-03-2009 15:45 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Toffe line up, jammer dat ik die dag niet kan

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-03-2009 12:38 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2009 9:32 schreef Hypnos het volgende:
Hymen Holocaust wil ik ook wel es zien,

kan ik ook es met dat shirt rondlopen

Dus je gaat gezellig?

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-03-2009 13:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Wordt een gaaf weekend! De 11e naar Willemeen, en de 12e naar Jacobiberg (Paasconcerten).

Eindelijk weereens grind, misschien niet de meest originele bands, maar zeker toch de gezelligste

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-03-2009 13:30 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

U is ook een grind liefhebber?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-03-2009 13:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Op volle snoeren liefhebber vooral
Nu heb ik enige grind cd's, maar ben toch meer van de Death metal. De keer dat er teveel death op OVS stond (Jungle Rot enzo) was dat ook mijn schuld
Vroegah ging ik wel veel naar grind/DM showtjes, maar nu als ouwe lul draai ik madonna onder het afwassen

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-03-2009 13:36 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ben er ook wel bij.

Willemeen_W1
Usericon van Willemeen_W1
Posted 29-03-2009 13:39 by Willemeen_W1 Wijzig reactieProfiel van Willemeen_W1Quote dit berichthttp://www.willemeen.nl

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-03-2009 13:42 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Waaghals verkoopt toch ook kaarten?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-03-2009 14:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik denk dat alles via paylogic gaat, echt zeker weet ik dat niet. (Moet nog steeds een beetje aan dat nieuwe systeem wennen). Wel weet ik dat wanneer je Paylogic kaarten via Primera koopt ze veel duurder zijn door de service kosten die er dan bovenop komen. Wanneer je ze via de website koopt zijn die extra kosten er niet.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 07-04-2009 13:33 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2009 14:00 schreef ghoulliette het volgende:
ik denk dat alles via paylogic gaat, echt zeker weet ik dat niet. (Moet nog steeds een beetje aan dat nieuwe systeem wennen). Wel weet ik dat wanneer je Paylogic kaarten via Primera koopt ze veel duurder zijn door de service kosten die er dan bovenop komen. Wanneer je ze via de website koopt zijn die extra kosten er niet.

Zou het uitverkopen?

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-04-2009 19:32 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Hoelang duurt het voordat je je kaartje via paylogic binnen hebt?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-04-2009 19:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

als het goed is moet het via paylogic erg snel gaan.

denk niet dat het gaat uitverkopen.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-04-2009 20:24 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2009 19:56 schreef ghoulliette het volgende:
als het goed is moet het via paylogic erg snel gaan.

Gisteren besteld, nog niks gehoord. Vorig jaar stonehenge was met een uur ronde, meende ik. Vage boel.

Mocht het misgaan, goede vrijdag zit er ook tussen, Is een bestel formulier dan ook goed?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-04-2009 9:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Misschein kun je even naar Willemeen bellen, volgens mij moeten zij in het systeem kunnen kijken of het gelukt is.
Als het bedrag van je rekening gehaald is zou je ook je bestel formulier + afschrift meekunnen nemen voor de zekerheid.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-04-2009 14:28 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Geen paniek, heb hem net binnen.
In ieder geval bedankt.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-04-2009 13:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

jeeej morgen!!!

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-04-2009 18:32 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Mjuh.
Stel jezelf eens voor, ben nu wel benieuwd wie jij bent.

Warmaster666
Usericon van Warmaster666
Posted 11-04-2009 8:27 by Warmaster666 Wijzig reactieProfiel van Warmaster666Quote dit bericht

Parkeren, kan je dat nog steeds in de parkeergarage achter de Willem 1? En is die 24/7 open?

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-04-2009 13:31 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Er is veel op de schop gegaan daar de laatste tijd, kan het je niet met zekerheid zeggen. De Musis garage is tot 01.00 open, maar die ligt wel aan het Velperplein.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-04-2009 15:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

onder het station is een garage ja. Deze is echter wel duur! Alle "betaald parkeerplekken" zijn NA 6 UUR GRATIS.
Op de amsterdamse weg (de weg achter het station richting willemeen vanauit papendal/ede) en bij sonsbeek is het dichtste bij en dus gratis tot maandag 12.00.

(je kunt ook in de buurt van de goudvishal RIP parkeren)

edit: Musis is tot 1 uur open, ver lopen en kut met peren. Bij de AH voor, bij het musis, is het na 6 ook gratis.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 11-04-2009 15:54]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-04-2009 15:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2009 18:32 schreef Dentz het volgende:
Mjuh.
Stel jezelf eens voor, ben nu wel benieuwd wie jij bent.

euh ja ik ben Rebecca, waarschijnlijk sta ik vanavond nog wel even achter de bar. Ben vliegende keep.
Kleding is een messerchups shirtje en een dierenprint rokje met daaronder voetbal kuiten, teveel make-up op m'n bakkus en schouderlang bruinig haar.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com