|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Veel kleiner kon het podium niet, dat scheelt dus weer |
|
Nog maar een paar uurtjes, heb er zin in Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Kom misschien ook wel effe binnengelopen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik hoop voor jou dat je zou even kan binnelopen. Het word vast kankerdruk. |
|
Ja, we zullen zien.. anders loop ik gewoon door www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Was echt fucking vet. Origin is echt te ziek |
|
Ik was er niet bij, maar inderdaad; er is geen band, op mijn eerste keer Suffocation na misschien, die zó'n verpletterende indruk heeft achter gelaten als Origin. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Een super geslaagde dag. Braincasket was niet slecht, maar maakte weinig indruk op me. DrDoom was erg gaaf en Origin zijn me toch eens een bak bruut live. Daarnaast waren de sfeer (lekker vanaf 3 uur biertjes zitten drinken op straat) en het weer geweldig. Ook blastmaster nog even ontmoet . |
|
Origin was supervet. Vanochtend toen ik wakker werd merkte ik meteen aan mijn hoofd hoe gezellig het was geweest. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: ik ben niet lui, het lijkt maar zo Rebel without a sauce |
|
quote: Die oranje boa's liggen hier nu in de kast te stinken. Trein times . |
|
quote: En wie weet waar die boa´s allemaal al geweest waren Rebel without a sauce |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |