|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is toch hun hele album integraal? Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
quote: Ze hebben meer nummers dan alleen die vier. Hoe dan ook. Ik vind 45 minuten niet te veel voor een goede band. Wie zegt dat de eerste band altijd korter moet spelen dan de laatste? |
|
Gheghe, een vermakelijke discussie; wat ik ook nog kan doen is ze na 01:00 laten spelen, als after-party (bij doom?) band, hahaha... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Zin in vanavond! Achter de bar werken en lekker alle bandjes meekrijgen |
|
quote:Kom ik biertjes en knuffels bij jou halen |
|
quote: Waarom haalt nou iedereen zijn knuffels bij Mandylion en nooit bij mij Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: dat zal ook wel korter kunnen, we spelen allemaal over dezelfde backline (incl. tops) dus er veel hoeft er niet omgebouwd te worden. |
|
quote: Of een uur eerder beginnen... |
|
Was erg gezellig! Faal had aan een half uur toch genoeg gehad. De drie nummers van hun album waren weer top, maar dat derde nummer dat ze speelde vond ik een heel stuk minder. Was dat een nieuw nummer? Ik hoop het niet. Jammer dat de zanger weg gaat, hij heeft een goede stem en is toch de enige met een podiumpresentatie. Maar aan de andere kant: een band als MC heeft dat ook niet echt. Een band die zeker een gave podiumpresentatie heeft is Longing for Dawn. Erg gave liveband! De muziek zal ik thuis niet snel opzetten, maar het klonk en zag er gisteren erg goed uit! Mournful Congregation had een stuk minder geluid als bij hun optreden in de Baroeg. Erg jammer. Desalniettemin genoten van hun optreden. Helaas maar twee nummers van Mourning Beloveth kunnen zien. Maar gelukkig zat daar al het o zo geniale 'Mountains Are Mine' bij. Wat een geweldig nummer blijft dat toch! En wat een gave band! En T-shirts voor €10 for the win!!! |
|
quote: Nah, dit concert is net pas een paar weken vooraf bevestigd, en met mensen als gewoontedieren kan je zoiets eigenlijk alleen bij concerten in de grote zaal doen. Wel een leuke avond; vier goede bands en de sfeer was ook erg goed. En als je dan alle logistiek (eten, slaapplaatsen) goed vooraf geregeld hebt dan gaat zo'n avond van een leien dakje. Uiteindelijk hebben we er vijf minuten van de running order afgekregen, en jammer van de opkomst, maar ja, Eindhoven en doom is een beperkte scene helaas. Jammer, want het was echt relaxed.. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Doom heeft overal een beperkte scene. Grappig dat je twee keer vermeld dat je de sfeer zo goed vond. Is dat normaal niet zo in de Dynamo? Ik ben niet anders gewend bij een doomconcert. |
|
Dat is het grappige; doom als meest depressieve muziek, maar vaak is de sfeer erg relaxed en wat je zegt, het is een kleine scene, maar beter als zo'n publiek waar 90% alleen maar stil met de armen over elkaar heen staat... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hoe het in andere scenes is zou ik niet weten eigenlijk. Kan me wel voorstellen dat de sfeer bij een thrash metal optreden wat opgefokter is. Bij doom is het altijd ontspannen en gezellig, zo ook gisteren. Helpt natuurlijk ook dat de helft van het publiek uit bandleden bestaat. |
|
quote:Vond ik ook quote:U was samen met de dame met de wijde broek en Katatonia shirt toch? Ik meende je nog te herkennen maar even niet meer op je afgestapt verder. quote:En cd's voor 10 euro ftw En het was gezellig met de Mournful Congregation lui hier in huis |
|
quote: Klopt. Volgende keer dan maar. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |