|
Auteur: |
|
|
http://www.godhatestheworld.com/ jongens , wat een heersende site zeg. Zelden zo gelachen. Een aantal landen wordt gewogen en is te licht bevonden. En zeg nu zelf, op hoeveel sites wordt Piet Hein Donner een van de "Children of sin" genoemd |
|
God hates us all |
|
Verschrikkelijk dom, bekrompen en hypocriet KUTvolk. Meer woorden maak ik er niet aan vuil Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
sites waar ze typen over die arme Finnen: "They are teaching them to be perverts before they learn Geometry. Perfect! I can already smell the brimstone!", daar kan men toch alleen maar om lachen? ik kan haast niet wachten todat saudi-arabie aan de beurt is |
|
Wat een stelletje Neanderthalers. De gemiddelde VS-inwoner weet niet eens waar ons land ligt. Zij stammen grotendeels af van ons Europeanen. Por Vida |
|
PriestsRapeBoys.com The Catholic Church: the largest, most well-funded and organized pedophile machine in history. Daar hebben ze toch wel een verdomd goed punt lijkt mij! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik denk dat je de opzet van de site niet helemaal hebt begrepen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
De grootste pedofielen machine is toch Thailand? Por Vida |
|
Die music video. |
|
Misschien heb je gelijk Lepel, maar wat is dan dé opzet van hun site? Por Vida |
|
O mijn god, ik krijg echt de kriebels als ik die filmpjes kijk. Wát een volk ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
the filthy, satanic and perverted Netherlands. Je zou het bijna als een compliment gaan opvatten... Moreover, the fags of Netherlands are so filthy, that God has caused them to murder each other. Check out this interesting God-Smack: Om je te bescheuren toch! 1228 - Sea flooding killed more than 100,000 Ja, dat is duidelijk Gods straf op het Nederlandse homobeleid [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 28-02-2009 19:10] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
België is ok? signature |
Index / Algemeen |