|
Auteur: |
|
|
Vreemd dat er nog geen topic over deze band is. Wallachia is een soort van black metal band uit Noorwegen, opgericht in '92. Tot dusver zijn er slechts 3 releases van deze band met een vierde die komende maand uitkomt. In '96 is hun demo getiteld 'Demo 96' uitgebracht. Een jaar later is deze demo door Velvet Music in CD vorm uitgebracht. In '99 is Wallachia's debuut, en vooralsnog ook enige full-length uitgekomen, wederom via Velvet Music. Wallachia speelt black metal met een melodieuze inslag (Kvist, oude Dimmu Borgir, oude Satyricon als grof vergelijkingsmateriaal). Het meest eigenaardige aan de band is de aparte zang...niet uit te leggen maar gewoon luisteren Nu komt er dus na 10 jaar stilte eindelijk een tweede plaat via Twilight getiteld 'Ceremony of ascension'. Twee nummers van deze aankomende plaat zijn nu te horen op de officiele Myspace van Lars: www.myspace.com/wallachiaband Beiden zijn zo gaaf dat ik weer helemaal verslaafd ben geraakt aan deze band. Zeker een aanrader dus Degenen die het oudere werk niet kennen maar wel benieuwd zijn kunnen een fansite checken op www.myspace.com/wallachia 'Ceremony of ascension' is in ieder geval voor mij de plaat van 2009 waar ik het meest naar uitkijk [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 02-03-2009 18:28] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
es kijken... signature |
|
quote: Wat heeft Aeternus er mee te maken? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Da's Aeternus. Edit: te laat. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 01-03-2009 15:17] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
wow dit is wel heel erg vrolijk op het eerste gehoor kan het nog wel BM genoemt worden dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Walgelijke band . headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
The Curse Of Poenari blijft een geniale cd... Voor de rest ken ik eigenlijk niks van ze.. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
From Behind The Light is best een leuk plaatje zeg. Beetje vreemde vocals maar daar wen je snel genoeg aan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Hahaha, je hebt gelijk, bij het woord ascension denk ik meteen automatisch aan die Aeternus plaat Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Heavy Metal |