|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Dr.Doom en Rompreprop missen [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 23-06-2009 17:01] =) |
|
Hier heb ik zin in! Dikke line up en goede vibe, wat wil een mens nog meer! |
|
M'n collega draait teringherrie (speedcore enzo) tijdens de ombouwpauzes. |
|
13.30 - 13.55 the bitch in the van 14.10 - 14.35 a den of robbers 14.50 - 15.15 collision 15.30 - 15.55 obscure oath 16.10 - 16.35 dr.doom 16.50 - 17.15 rompeprop 17.30 - 17.55 punished earth 18.10 - 18.40 blood i bleed 18.55 - 19.25 rectal smegma 19.40 - 20.10 feastem 20.25 - 21.10 inhumate |
|
Respect voor het tijdscema! Ik kom met het OV, en kan gewoon de laatset band zien als ik dat haal. |
|
Ik kom denk ik ook langs kom, supervet concept en lekker blubberen is altijd aan mij besteed |
|
Gezellie! |
|
Oh op tijd aanwezig zijn dus voor The Bitch In The Van Mooi feestje! |
|
Bijna! |
|
Maja? |
|
Siked voor Feastem, ga ze zien! Te gekke band! |
|
ik heb eigenlijk niet veel met grindcore maar het is zo dichtbij! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee het was vast dat Free Beer op de flyer dat jou overhaalde |
|
Staan een aantal gave bands tussen! Helaas heb ik andere dingen te doen die dag. |
|
quote: ik weet nog niet of ik ga hoor ik ga denk wel als er nog een zooi vrienden meegaan. Maar het free beer voor 15 euro spreekt me opzich wel aan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Geniaal idee, maar zelf ook afwezig. |
|
Inhumate heeft jammer genoeg moeten afzeggen. Er word druk gezocht naar een nieuwe headliner. |
|
Wij moeten helaas ook afzeggen ivm een blessure bij onze drummer. GVD |
|
GVD! het zou er eindelijk es van komen! |
|
vervanger nodig? Abducted wil wel komen blubberen |
|
neem even contact op met de organisatie zou ik zeggen ! |
|
myspace berichtje is uit de deur Maar als ze ons niet nodig hebben wordt het alsnog lekker bierdrinken daar |
|
Komende ochtend maar eens vroeg die kant op uut Grunn Veel zin in! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |