|
Auteur: |
|
|
ut is al helemaal alweer bijna op zijn retourrrr , d'r is volgens mij al een topic...maar goed, meer namen? Crookers, Brodinski, Crystal Castles, D.I.M., Goose, Tiga, Hot Chip, Digitalism, The Proxy, Mr. Oizo, DilemN, DATA, Revolte, Kitsune, Vitalic, Motor, etc. Die laatste doet het erg goed met een flinke joint en het volume op 10.... |
|
o.a. Shinichi Osawa, Uffie, nieuwe Mr. Oizo, the hacker & Miss Kittin en uit Nederland: Le Le... [Dit bericht is gewijzigd door VivaHate op 01-03-2009 22:25] We don't take it, we just fake it... |
|
BOYS NOIZE. Vet. Boemlauw Dr.lektraluv. [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 01-03-2009 23:02] The trend is dead. |
|
deze shit is lauw IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik ben er wel klaar voor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Volledige versie Zomerhitje? Erg aanstekelijk refrein. Valt natuurlijk niks te tippen aan het album "Homework". Maar deze meer organische/funk/jamiroquai achtige stijl bevalt me beter dan die vocoder rommel. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-04-2013 2:34] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Zeg wat je wilt, maar ik ben echt euforisch over die nieuwe Daft Punk-plaat. Fantastische sfeer, enkele tracks die de komende maanden platgedraaid zullen worden op de radio en geweldige samenwerkingen met andere artiesten (Giorgio Moroder, Pharrell, Panda Bear, DJ Falcon, ...). Jaarlijstmateriaal I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Tsk. Teringslaapverwekkende meuk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Slaapverwekkend is niet per se slecht. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik vind het een vet album met veel variatie. Wat ik niet denk is dat veel dance acts ze gaan volgen want ik vind de afstand veel te groot tussen dit en hun EDM pionierswerk. Eigenlijk vind ik het ook niet zo vernieuwend klinken als het gebracht wordt. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: +1 heerlijke plaat, ondanks dat ik al die artiesten die je opnoemt helemaal niet ken |
|
quote: Het mooie van Daft Punk is, vind iik, dat ze elke keer iets nieuws doen. Daarom is voor iedereen een andere plaat favoriet. Ikzelf vind elke incarnatie erg geslaagd en vooral Human After All (waar jij aan refereert toch?) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
http://sploid.gizmodo.com/edm-producer-shows-how-daft-punk-used-a-sample-to-make-1493571302 je moet het maar doen natuurlijk http://www.youtube.com/watch?v=OMxITRKIObY nu weet ik wat ik er niet zo fijn aan vind ook, het funky-gehalte, ook al is het verknipt, het blijft. voor de rest no hate en zo [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-01-2014 16:44] signature |
|
https://www.nieuwnieuws.nl/5153605/daft-punk-na-28-jaar-uit-elkaar/ Btw, dat get lucky is alleen maar gaaf omdat Nile Rodgers (van Chic en dat hoor je) meedoet. Zodra die rare daft punk geluidjes erbij komen op het eind hoeft het van mij niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 22-02-2021 21:24] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Nile Rodgers zit/zat met zijn vingertjes in zo onnoemelijk veel hits hè. En altijd herkenbaar. Wat een held. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Een enorme baas, ja. Ik ben vroegah fan geworden van Chic doordat van Kooten en de Bie Le Freak gebruikten als achtergronmuziek bij de scene van Jacobse en van Es kopen een bakkie. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
ik wist dat er iets moest zijn gebeurd toen dit topic bovenin stond Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:fixed When your people matter, menstrual health matters |
|
Nou, niks. Ik vind dat filmpje wat Wim heeft gepost wel grappig. Maar ja, achter de Porsche kan geen bakkie dus jij hebt er niks aan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Vanochtend nog Alive 2007 door de speakers laten schallen. Wat een live-registratie is dat, zeg! Meesterlijke mix! |
|
Ja heel tof Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dit net ontdekt, heerlijk zeg! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Index / Muziek algemeen |