|
Auteur: |
|
|
signature |
|
signature |
|
voor zover ik van techdeath hou is die nieuwe echt lekker signature |
|
Engineering the Void? Argh approved! Nu luisterend en eerste kennismaking met deze band. Log/zwaar en technisch zonder teveel clichématige trucjes te gebruiken of zwaar overdreven over the top te gaan. Zelfs verbazing om een aantal tech-death trucs. (totaal op het verkeerde been gezet worden) Verrassend! Foeilelijk totaal niet passend logo en artwork. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-05-2014 3:45] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Erg vetjes ja. Ik moet even kijken of mijn tere zieltje tegen de teksten kan, maar ik kan alleen de lyrics van 1 nummer vinden. Heeft iemand n link naar de teksten? When your people matter, menstrual health matters |
|
Geen idee. Maar metal archives geeft dit aan; Lyrical themes: Lyrical themes: Death, Rebirth, Evolution Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dat klinkt zo op t eerste gezicht te doen, thanks man! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Hmm, ik vind het artwork dan wel weer erg mooi. De plaat zelf heb ik nog niet echt goed gehoord. |
|
Beetje laat maar ik ben ook fan. Ik zie het alleen wel een beetje somber in nu die gitarist eruit is. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Veel thrash erin best fijntjes. Net Testament maar dan tech death When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vind het oude werk toch wel een stuk beter, qua stijl is het wel hetzelfde gebleven maar toch op een of ander manier is dit het toch niet helemaal. |
|
Die kick is wel heel erg aanwezig zeg... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Geen last van. |
|
Luister nu met andere (betere) hoofdtelefoon, en t is te doen idd. When your people matter, menstrual health matters |
Index / Heavy Metal |