|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
vrijdag 03 april 2009 edge of serenity + departure + docile + see my solution stijl: metal Zaal open: 20:00 Aanvang: 20:30 Entree: 5.00 www.willemeen.nl |
|
Maak daar Edge Of Sanity van en ik ben van de partij! |
|
fijntjes... kan MR. N. mooi de gitaarstandaard en haspel mee terug nemen... |
|
helaas. maar wel metal. dat is toch wat in deze barre tijden van musicale anorexia. |
|
tsja, als men het zou bekijkt Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ik probeer het gewoon positief te benaderen, moet die avond nameljik werken |
|
kijk, wellicht kom ik je leed verzachten en je een biertje afhandig maken.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
prima plan ik heb nog een broek liggen voor de vrouw btw. Ben je er bij de messerchups, of een andere w1 avond? dan neem ik 'm mee. Anders laat ik jeroen de berg wel opklimmen. |
|
Messerchups wel van plan, maar misschien nog grafherrie aan het opnemen dan, ff kijken hoe laat we terug zijn! kom gut komt gut jah! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wordt leuk feestje denk ik zo! Uiteraard aanwezig |
|
quote: Hehe, ik dacht ook dat die kwamen Boeiender |
|
ff voor de duidelijkheid dus.. See my Sollution + Docile + Departure + Neon Black = |
|
quote: Goddamn, ook ik liet me neppen... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Kom je wel kijken dan Wim? Wel leuke bands hoor! Boeiender |
|
|
|
quote: Nu snap ik niet helemaal waarom die ene band niet meer komt... |
|
Hmm, twijfel twijfel, misschien aanwezig Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
quote: Die zijn aangeklaagd door Edge of Sanity www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hoelaat is dit feestje ongeveer afgelopen? Ivm laatste trein. |
|
quote: Als je terug naar Zwolle moet, dan is er denk ik wel plek..... in een auto. Half 12: Doors open: 20.00h Showtime Neon Black 20:30-21:00 Showtime Departure 21:15-21:45 Showtime Docile 22:00-22:30 Showtime See my Solution 22:45-23:30 Curfew 02.00h [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 01-04-2009 16:41] Boeiender |
|
Thanks! Met de trein moet wel te doen zijn, laatste trein gaat om 23:40 |
|
Misschien aanwezig.... hangt er van af of het rest van het gezelfschap zin heeft! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: zeker nu je geen drumstel (mede mogelijk gemaakt door emotie / hri) mee hoeft te nemen hé? oja, effe voor de duidelijkheid: MR. N's auto is tevens zijn kantoor... dus geen gesmeer, belachelijke veel gerook etc... |
|
quote: Volgens werd het drumstel mogelijk gemaakt door yours truly, en een beetje hardware door HRI. Shampooooooooooooooo. o.t. niet heen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
volgens wie, wat, wanneer, hoe??? sjampoo... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |