![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
een "hypeje" zegt men kunnen wel spelen zeg ik wie nog? http://www.myspace.com/scalethesummit ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-03-2009 13:27] signature ![]() |
|
Ik luister nu het album Carving Desert Canyons. Best een goede band. ![]() |
|
Veel instrumentale bands worden na verloop van tijd saai. Sommige bands al na een luisterbeurt, sommige na iets meer tijd. Scale the Summit is voor mij een van de heel zeldzame instrumentale bands die na veel luisterbeurten nog steeds blijft boeien. Ook erg goede instrumentbeheersing. ![]() ![]() |
|
Pfft... zijn geen hypje hoor, hypnosje. Monument (2006) en Carving Desert Canyons (2009) waren zeer verdienstelijk. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 06-03-2011 2:18] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Checking out now Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Zow! Die nieuwe is wel veel beter dan die vorige...dat vond ik een beetje Between The Buried And Me zonder vocals, oftwel ik miste iets. De nieuwe heeft veel meer variatie ![]() ![]() |
|
Na de teleurstelling die The Collective heette is Scale The Summit weer helemaal terug met The Migration. De muziek is dynamischer geworden, er staan weer hardere stukken op maar op sommige momenten is het rustiger dan ooit. Op het vorige album vond ik het allemaal wat te bedacht klinken, nu neemt het gevoel weer de overhand. Ik vind het een beetje het beschaafde broertje van Animals As Leaders. Een van de beste instrumentale metalbands op dit moment. Luister naar Odyssey en Atlas Novus: ![]() |
|
Kon me nooit echt boeien. Moet de nieuwe wel nog ff tsjekken. Ben benieuwd! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Hier valt het hele album te streamen: http://www.decibelmagazine.com/featured/streaming-scale-the-summits-the-migration/ Klinkt weer erg lekker ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Gitarist Chris Letchford brengt op 15 juli zijn eerste soloalbum genaamd Lightbox uit en daar is al een track van te beluisteren: De jazzy elementen van Scale the Summit zijn hier veel meer uitgediept, ik ben benieuwd naar de rest! ![]() ![]() |
|
Geinig geinig ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |