|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 20-06-2003 17:50] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: nee, 500 eurie voor dit: MD Thunderbird 950Mhz AOpen HQ08 Gray Big Tower 300Watt PSU Abit KT7-RAID 768 MB SDRam 133Mhz 2 * IBM DJNA 13,5 Gbyte HD (RAID0+1) Leadtek Geforce2 Pro 64MB DDR Creative Audigy 5.1 DD Soundcard(Firewire) 3Com 10/100 Managed NIC Philips 40 Speed CDROM Belinea 106030 19” Monitor Logitech Internet Keyboard Logitech Optical Mouse "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ben op zoek naar een specifieke koeling voor mn comp (Dell). Heb er zelf niet zoveel verstand van, maar ik heb wel een serienr.: 149xp-0023vxxp Enig idee waar ik er zo een kan vinden, want het schijnt dus dat alleen deze specifieke koeling zou werken. The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
mja, betwijfel dat. Ik moet weten wat voor een processor het is, merk en model "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
voor zover ik weet pentium 3000; kan dat? De comp is nog niet in mijn bezit, vandaar dat ik er zog wat weinig vanaf weet. [Dit bericht is gewijzigd door Darkfang op 03-12-2003 11:16] The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
quote: Een pentium 4, 3Ghz. Dat kan ja "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Well, there we go then, Dell met Pentium 4/3Ghz. processor in need of cooler. Is daar echt een specifieke voor nodig of kan daar ook een standaard voor gebruikt worden? The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
quote: je weet zeker dat het die is? Ik heb dezelfde en gebruik een Zalman 7000Cu/Al koeler van +/- 400gram. Perfecte stille koeler, maar je moet er wel ruimte voor hebben op je moederbord. Hij is vrij groot "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Alrighty, thanx. Ik heb die koeler idd gezien op yorcom en die zou het in principe ook moeten doen als ie voor 3200+ is; ik blijf iig nog ff zoeken. The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
quote: nu is het opeens een 3200+ Dat is een hele andere socket.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Iemand nog op zoek naar 3x 64 mb sdram? |
|
hoeveel vraag je ervoor? |
|
Ik heb van/voor school een laptop met 6 GB harddisk, en die ruimte gaat voornamelijk wel vol met programmatuur voor school. Aldus, ik zoek een externe harde schijf, om mp3 en spellen en zooi op kwijt te kunnen. Wat gaat zo'n ding me ongeveer kosten, iemand? Zeg dat ik minstens 10 GB wil hebben. |
|
quote:ohw sorry niet gezien ./... Nog steeds interesse? |
|
jep |
|
Mail me maar effe, dan regelen we dat. |
|
quote:ik mail je vanavond wel, als jij gemailed hebt over die demo ros ik wel even een reply'tje in elkaar |
|
quote:*gaat typen* heb em naar je ZM adres gemaild [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 13-01-2004 14:04] |
|
Een Wacom tablet + pen (of een vergelijkbaar ding, maar wel met een beetje kwaliteit) , het liefst a-5 of groter.. |
|
ik vraag het hier maar even: ik heb een pIII 450 mhz en die kan maar 30 gb schijven maximaal aan, zitten er nu 3 in + cdrom, dus alle IDE's zitten vol. nu hebk gehoord dat je iets kan kopen voor 1 extra master,slave IDE poort oid. nu mijn vraag kan ik dan nogsteeds 30 gb max daaraan hangen, of ondersteunt dat extra ding dan grotere schijven? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ondersteund geen grotere schijven. Je zou ook kunnen overwegen over te stappen op ata..in plaats van ide. |
|
quote: Dan zou je dus een ATA interface kaartje moeten halen dat zou theoretisch moeten kunnen, of toch de overstap naar SCSI maken The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
Maxtor 80 GB 7200 EXTERNAL USB 2.0 KIT 5000LE Voor 165 Euro. Good buy? |
|
quote: daar geef ik nog geen 250 euro voor..... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |