|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Niks van gezien... Bareuh... |
|
Terugsturen met "Het staat toch al allemaal in de Edda, Wodan met ons" is wellicht ook nog een optie... Helaas is dat vod hier nog niet binnengevallen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Of je stuurt hem gewoon terug (niet vergeten door te knippen dan) http://www.youtube.com/watch?v=hVXvQFcDikU |
|
Wat Ulk zegt. Bij mij gaat het vaak jeuken als mensen niet zo'n sticker hebben maar wel miepen over ongewenste rommel op de deurmat. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja, want als je niet dudidelijk laat weten dat je geen zin hebt in die onzin mogen ze net zoveel rotzooi in je brievenbus flikkeren als ze willen natuurlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dan kunnen ze inderdaad in je brievenbus gooien wat ze willen, van reclamefolders tot dit soort dingen. Als je daarop niet zit te wachten neem je zo'n sticker en als je dan nog troep krijgt, dan mag je zeuren. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik de folder niet heb kunnen aanschouwen maar als die punten er letterlijk in staan wat bijlensmid zegt heb je wat mij betreft wel degelijk recht tot klagen... Punten om over na te denken? ja hartstikke goed, hoe sta jij tegenover de evolutietheorie en tegenover creatisme? Maar die andere punten dat is toch pure propaganda.. Als je dit precies andersom doet en dus zegt blokkeer jezelf tegen het christendom zul je binnen 3 dagen proces verbaal aan je broek krijgen wegens godlastering maar nu is het allemaal dikke prima. |
|
Geen sticker, wel een papierbak .... Is ie ook weg, wat een drukte om niks. |
|
De folder in PDF, met extragratis notities erbij. http://www.prefectionist.nl/EvolutieOfScheppingGeannoteerd/82504_SchreeuwomLeven_brochure_gewijzigd.1.1.pdf ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: +1 |
|
quote: Kut... een gewijzigde brochure. Toch niet zo heel intelligent, die eerste versie? Met zulke vijanden heb je geen vrienden meer nodig. Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
Qua inhoud en tekst komen ze overeen, meende dat er alleen wat plaatjes anders zijn en de layout. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Vrijheid van meningsuiting heet dat, en als je dat niet bevalt, China is ook een mooi land ... |
|
Voor de fans de uiteindelijke versie van de folder. http://www.destentor.nl/multimedia/archive/01043/Folder_Evolutie_of_1043100a.pdf ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
laat ik godverdomme niet zien wie die propagandafolder door m'n brievenbus drukt (heb een nee ja sticker... dus wellicht overgeslagen)... mocht ik 'm in de bus hebben: retour afzender met een dikke hondendrol er aan toegevoegd (dus samen in een enveloppe doen) en met grote letters op de enveloppe: ik geloof ik Atos, god der Atheïsten... stoer hé?? |
|
Waar maak je je druk om, gooi het gewoon bij het oud papier als het je niet boeit. |
|
Atheïsten, het zijn soms net gelovigen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ik zeg ook niet dat ze die folder niet door mijn bus mogen drukken, ik ben het slechts oneens met XXL die stelt dat je er pas over mag zeiken als ze het doen ondanks dat je een NEE/NEE sticker hebt. Als zij willen lopen leuren met hun achterlijke geloof dat mag ik daar over zeiken. Sticker of niet. Met je China. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik krijg een keer in de zoveel tijd een boekje van de wachttoren. Uitgegeven door de jehovas volgens mij... grappig sinds ik aardig doe aan de deur sturen ze jongeren van die kerk naar mij toe. Ik laat ze nooit binnen. en ik zeg ze dat het geloof al een plekje heeft hier. Dan druipen ze af. weten ze veel dat ik de prullebak bedoel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Mafkees! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Scherp! Al die verontwaardiging lijkt me ook nogal selectief. Je hoort zelden iemand (zonder nee/nee-sticker) klagen over alle reclame die er in naam van de Mammon in de bus wordt gegooid. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ik heb een nee-ja sticker. geldt dat ook, of wordt ik nu gediscrimneerd op basis van de mate van mijn bomenliefde? Overigens stoor ik mij wel erg aan de verspreiding van domheid. Ik zie niet erg in hoe mij dit dogmatisch zou maken. het lijkt mij van belang voor het algemeen menselijk welzijn om hiertegen te zijn. naastenliefde zeg maar |
|
Ik vond het wel apart dat die verschillende christelijke bewegingen protesteerden tegen die reclames op de bussen. Wat was het precies? "Er is waarschijnlijk geen god dus maak je niet druk en geniet van je leven"? Dat mocht dan niet van ze, maar je ziet wel overal van die saaie en nogal wanhopige posters hangen met "Jezus is het licht". Lekker inquensekont. |
|
quote: Ach, zolang ontzettend veel mensen op de Telegraaf geabonneerd zijn, Geert Wilders gaan stemmen, Zeitgeist the movie geloven, de Koran verkondigen of Peter R. de Vries kijken vind ik dat je ook ongestraft het creationisme mag verkondigen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |