|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Een van de meest waardeloze, onbedoeld grappige bands uit de geschiedenis van de metal. Wat een zooi.. |
|
Ach, ze hebben wel wat aardige nummers. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
signature |
|
maar de wuppies waren wel gaaf. welpies niet Je moeder. |
|
quote: Nou nou, mag wel een beetje genuanceerder. Planet ZOG is geen verkeerde plaat. |
|
Waarom is deze eigenlijk nog niet dicht? Geen moderators aanwezig vandaag? Er zijn al 2 of 3 andere Ad Hominem topics. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Maar even serieus. Wat een stelletje huilebalken hier. Op alles mag je zeiken maar een betje NSBM is gelijk not done. AH is best saai en zinloos maar is evengoed een topic waard als alle andere gaye bands die hier rondzwermen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
JA! of moet ik eerst nog wat politiek correcte bandtopix aanmaken signature |
|
Ik vind Ad hominem wel relaxt! Hoe klinkt het nieuwe album? |
|
quote: Er zijn al twee open opics over AH, Chellie. Moet elke band dan 3 of 4 topics krijgen? Zo goed zijn ze nou ook weer niet hoor. Hier, voor de volledigheid, omdat men de zoekfunctie niet snapt blijkbaar: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3095975/2?hl=hominem http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1417742/2?hl=hominem [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 03-03-2009 20:19] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
net zo kut als de rest? Je moeder. |
|
quote: Ik doelde dan ook meer op het algemene teneur van dit en de vorige AH tipocs en niet zozeer op het feit of dit tipoc moet open blijven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Conclusie: de klauwen van ZOG reiken zelfs tot in ZM. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Juist, op alles mag je zeiken. Dus ook op NSBM. Jammer dat bepaalde mensen juist dán beginnen te janken... Bareuh... |
|
Mag deze dan gewijzigd worden in het voetbalplaatjestopic? |
|
quote:zeker weten. Ik heb hun eerst album ooit gekregen. Niet slecht hoor. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Kut ik dacht hier ff de Bonus lijst van de appie te scoren. |
|
quote: AH-Erlebnis? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ER? |
|
quote: quote: Dus als ik in een willekeurige Grindcore tipoc post: 'Rot op joh, vuile stinkcommie...' is dat volgens jou een zinvolle bijdrage? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Greycloak zal de tijd wel vergeten zijn, aangezien hij toch geen klanten krijgt voor zijn autorijschool is ie maar actiefiguurtjes aan het schilderen, of hij zit stiekem naar mijn naaktfoto's te kijken. Against God and Government |
|
:') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |