|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Had ik al eerder op dit forum gezet, maar ik heb er geen probleem mee heur tot zaterdag |
|
oh, sorry! Kreeg net het speelschema enzo door, wist niet dat het er al op stond. |
|
geeft niks kimmie |
|
Hee wie ben jij? |
|
Ernstjan, ik sta zat. met je vriendje te headbangen |
|
niet eens met mij? |
|
natuurlijk ook samen.. |
|
quote:Toch zonde van zo'n mooi oud stadje |
|
mooi? het kan wel wat schudden gebruiken! |
|
Waarschijnlijk aanwezig, kreeg er net een uitnodiging van op Myspace Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
Aanwezig!! 3 toffe bands, support de local scene! |
|
Makkelijk bereikbaar vanaf het station? Misschien ook wel aanwezig dan. |
|
Ja, heel dichtbij. Een stukje terug lopen langs het spoor. En dan zit het achter zo'n cafe, biljartzaal, geen idee hoe die heet. |
|
Ah oke! Nah, zal eens kieken of er iemand mee wilt! Misschien tot zaterdag dan! (O, en weet je al nieuwe datum n.a.v.afgelopen zaterdag? ) [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 04-03-2009 21:49] |
|
quote: 28 maart weer, maar is nog niet zeker of wij dan kunnen. Misschien tot vrijdag ook nog ? |
|
quote: Niet zo ver weg idd, Engeveldweg 4, volgens routenet 11 minuutjes lopen. Gelukkig ben ik dan met de fiets Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
quote: Fietsen vanuit Arnhem is net wat te ver. =P (Hoi trouwens, ben Simon ) |
|
Dat is waar, hi Simon! Nu moet je wel gaan, want dan herken ik tenminste iemand anders dan EJ Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
Hoi Simon. geen idee wie je bent, maar goed. het is allemaal idd goed lopend te bereiken vanaf het station! Wordt een gave avond lijkt me zo. |
|
ik lees dat het drukker wordt dan mijn verwachtingen in de eerste instantie |
|
Godnondeju, dat was leuk. Paco heeft wel een kater van dat feestje daarna... |
|
Inderdaad heel tof, ook leuk dat ik een keer werd herkend Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
Nu vind je dat nog leuk.. later zul je schreeuwen om anonimiteit! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Geslaagd avondje. Al ben ik noodgedwongen halverwege het Impalement optreden in de backstage gaan zitten. Had me toch een buikpijn. Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
Zo! Dat was een gezellig avondje en drie gave bands! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |