|
Auteur: |
|
|
Hallo leute. Ik heb net kaartjes gekoct voor het nightwish optreden in de O13. zie ik hier opeens in de concertagenda dat ze de dag daarna in de melkweg optreden. Ik woon in haarlem, dus amsterdam is stukken dichterbij. Maar waneer ik op www.ticketservice.nl, www.melkweg.nl of www.nightwish.com kijk vind ik helemala gene info over dat optreden. Heeft iemand dat optreden verkeerd in de agenda gezet? of lopen de andere websites achter? Plz tell me, anders ga ik proberen deze kaarten te ruilen. Oh, nog een ander punt, mocht er iemand nog twijfelen om naar het optreden in de 013 te gaan, de kaarten zijn bijna uitverkocht zeiden ze bij het GWK. |
|
quote:Ik ben bezig met een voorstel daartoe bij LoM... U wordt op de hoogte gehouden.... |
|
Ik wil gaan toevoegen dat mensen kunnen aangeven hoe ze aan de informatie zijn gekomen en waar je eventueel bevestiging van de informatie kan vinden. En dat het niet meer meteen online staat maar dat een redactielid het activeert. |
|
Mischien is het handiger om gewoon login+pass te vragen wat bijvoorbeeld ook op het forum gebeurt. Kan je meteen natrekken wie het ingedient heb en hem/haar er eventueel op aanspreken. Moet je natuurlijk wel zeker weten of iemand een geldig mailadres heeft, anders kan je ze nog niet bereiken. |
|
Dat is zowiezo al de bedoeling. Ik ben ook bezig met een algemene login voor de verschillende onderdelen. |
|
ja, 's avonds waren de kaartjes op |
|
quote: Oh, ben je je kaartjes misgelopen? Dan waren er inderdaad wel HEEL weinig kaartjes over. Weet iemand al wat meer over het optreden in de melkweg? Of is het gewoon een dikke hoax? |
|
Ik denk dat ik hem er maar uitgooi. |
|
HELP! ik wordt nooit meer ziek nu heb ik geen kaartje grom, wie er 1 over heeft ik betaal er 'n klein fortuin voor.... |
|
In de melkweg staan ze niet, maar wel in paradiso, amsterdam. VVK inmiddels gestart Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Index / Concerten |