|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Die nieuwe gaat er weer één worden... wouter023 |
|
Path of Totality knalt er weer goed op los. Vette plaat man. |
|
Wat heerscht "Path of Totality" toch enorm!!! Jaarlijst zonder enige twijfel. an evil incarnation of DEATH! |
|
Naar aanleiding van dit topic en wat korte previews gekocht.. Ik ben benieuwd |
|
quote: Veel luisterplezier toegewenst, dit is echt de shit. Black/Sludge met een (vuil) doomrandje. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: +1 zelfs een erg hoge plaats in die jaarlijst [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 05-08-2011 14:17] |
|
"'Savage Gold' arrives June 10th on CD/2XLP/Digital via Relapse Records. Stay tuned for pre-orders and new music." If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
|
Si-sa-supersiked! Vocals klinken een stuk meer blakcie, apart! Nummer iets meer uitgesponnen, en wat opener/lichtere productie en lijntjes dan gewend. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-04-2014 23:32] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Supersiked |
|
quote: Tja, gewoon meer black metal. Best aardig nummer, wel minder een eigen smoel dan het voorgaande. Dit had net zo goed uit Noorwegen kunnen komen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
|
Savage Gold is nu te streamen via Pitchfork Advance. |
|
*fapfapfap* Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Meest irritante nummer dat ik in tijden heb gehoord zeg. Heel het album valt zwaar tegen wat mij betreft. |
|
Vind het niet slecht, maar het eigen geluid is 'verdwenen'. |
|
Een keer gedraaid. Staan vette nummers op, maar ik trek de 'cleane(re)' vocalen zeer matig. Hopelijk gaan ze wennen. Deden ze bij de laatste Watain ook. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Vind het vooral een wisselvallig (qua 'idee'/concept/whatever) album tot nu toe, en ook wat nummers die binnen hun eigen context de lijn teveel laten glippen. Maar, wel weer erg vette stukken, en misschien is het een kwestie van het gaan snappen. Duchtig doorluisteren dus maar. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-06-2014 18:25] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Agree. Eigenlijk kan tegenwoordig enkel Winter Hours me nog bekoren. |
|
Horns up! |
|
Nieuwe album is helaas ook weer Ik zet Path of Totality wel weer op. |
|
Die blijft inderdaad de moeite waard. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |