|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Zeker cool, helaas niet gezien toen ze eerder dit jaar in nederland waren. Enige jammere is die stem van die dude. |
|
ja, vinnek ook, die Nintendoblieps zijn absoluuut 10000x geslaagder dan Enter Shikari ed signature |
|
Owwww mn oren Ik heb me echt doorgewerkt naar het 4de nummer Afgrijselijk, sorry. |
|
Abraxas signature |
|
Wat een bagger Against God and Government |
|
Vette band. |
|
Gènag, maar ik vind iwrestledabearonce toch net even iets intenser en boeiender. Maar toch weer een bandin dit genre die ik wel trek Je moeder. |
|
Ik zie dat deze band met hun labelswitch nu pas echt in de aandacht komt... terwijl ik er hier oktober vorig jaar al een recensie over schreef http://www.zwaremetalen.com/recensie/11369/Rolo-Tomassi-Hysterics.html ze verdienen het namelijk zeker. eerlijk gezegd mijn genre niet echt, maar deze band is een absolute hoogvlieger "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Omdat dat mode is in die kringen. Anyway, volgens mij is die chick ook best wel lekk0r, kan alleen geen goeie foto's ervan vinden hehe Je moeder. |
|
Hysterics is gaaf Ze hebben de freakyheid wat mij betreft goed onder controle! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Predikaat "zaad" ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Thumbs up voor zaad? Dus... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Silence: Ja zeker, maar nu even 2 weekjes niet. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: hehehe Ik snap alleen die twee weken niet, maar sterkte Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Silence wederom: Jij had toch zeker op mijn lip gereageerd in het piercing topic? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Nope edit: oh jawel Ik had alleen de link niet gelegd Ik vond je lippen ook minder interessant dan de kans om LH een plaagstootje te geven [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-09-2009 21:43] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De cd klinkt matig, live is dit echt super gaaf. Leuke meid trouwens die zangeres. |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Rolo Tomassi is geniaal en ik houd van de zangeres. Heel veel. |
|
De nieuwe plaat genaamd Grievances zal op 1 juni verschijnen. Ik heb de vorige plaat niet gehoord, maar die nieuwe tracks vind ik erg goed, vooral Opalescent. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 07-05-2015 22:04] |
|
Damn, deze track is heel erg goed. Een combi van Converge, Deftones en post-black. Ik word er heel erg blij van. |
|
De trots van Sheffield She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik vind ut wel lekkuh When your people matter, menstrual health matters |
|
Album stream: Time Will Die and Love Will Bury It |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |