![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Als je in de zalenlijst kijkt en je klikt op het informatielinkje naast Hedon, dan krijg je het adres te zien en de concerten die voor die zaal zijn ingevoerd..... ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
quote: Je hebt weer helemaal gelijk, ik heb geloof ik (weer eens) niet zo goed gekeken. ![]() ![]() ![]() Maar dan heb ik een ander voorstel, als dat tenminste nog niet bestaat ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Blubber op 04-06-2001 19:40] ![]() |
|
Kan het concert van Pestilence wat op 9 april in Atak staat uit de concertagenda gehaald worden? Alvast bedankt! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Mail me dat maar even, doe ik dat vanaamd thuis wel even. ![]() |
|
![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Hoe kan ik er voor zorgen dat Metalfront Twente concerten ook in de agenda komen te staan? ![]() |
|
Je kunt/moet ze gewoon zelf toevoegen. Of gaat er iets mis? No dogs, no masters. ![]() |
|
@Silence, bedoel je als zaal in die lijst staan? Mail me ook maar met de gegevens van de zaal ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 14-03-2011 10:27] ![]() |
|
Ja, dat dus. ![]() ![]() ![]() |
|
D'oh, dat kan natuurlijk ook, ja ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Is het een idee om een soort van "Report this"-knopje in de concertagenda te maken? Ik zat er net even door te bladeren en er staan echt tig concerten dubbel in genoemd. ![]() |
|
Nee, wel goede optie trouwens. ![]() |
|
Optreden 3 december in Emmen is gecancelled. Kan dat worden bevestigd op het concertagenda? Bedankt Je moeder ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |