IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Concertagenda
Blubber
Usericon van Blubber
Posted 04-06-2001 13:32 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

He paul, kun je de concertagenda niet zo maken, dat je op plaats kan zoeken. Ik ben bijvoorbeeld alleen geintresseerd in Hedon (zwolle), verder kom je niet zonder OV . Dus dat je dan zoekt op Hedon....


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 04-06-2001 17:40 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Als je in de zalenlijst kijkt en je klikt op het informatielinkje naast Hedon, dan krijg je het adres te zien en de concerten die voor die zaal zijn ingevoerd.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 04-06-2001 19:40 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2001 17:40 schreef suzanne het volgende:
Als je in de zalenlijst kijkt en je klikt op het informatielinkje naast Hedon, dan krijg je het adres te zien en de concerten die voor die zaal zijn ingevoerd.....


Je hebt weer helemaal gelijk, ik heb geloof ik (weer eens) niet zo goed gekeken.

Maar dan heb ik een ander voorstel, als dat tenminste nog niet bestaat , misschien moet je onder de concertagenda voor een bepaalde locatie een link neerzetten, "voeg een concert toe".

[Dit bericht is gewijzigd door Blubber op 04-06-2001 19:40]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 9:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Kan het concert van Pestilence wat op 9 april in Atak staat uit de concertagenda gehaald worden? Alvast bedankt!


I wish I was a butterfly


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2011 10:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 9:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Kan het concert van Pestilence wat op 9 april in Atak staat uit de concertagenda gehaald worden? Alvast bedankt!
Mail me dat maar even, doe ik dat vanaamd thuis wel even.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 10:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly


Silence
Usericon van Silence
Posted 14-03-2011 10:20 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Hoe kan ik er voor zorgen dat Metalfront Twente concerten ook in de agenda komen te staan?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 10:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Je kunt/moet ze gewoon zelf toevoegen. Of gaat er iets mis?


I wish I was a butterfly


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2011 10:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

@Silence, bedoel je als zaal in die lijst staan?

Mail me ook maar met de gegevens van de zaal

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 14-03-2011 10:27]


Silence
Usericon van Silence
Posted 14-03-2011 10:39 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ja, dat dus. U heeft mail!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 10:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

D'oh, dat kan natuurlijk ook, ja


I wish I was a butterfly


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 19-09-2011 10:50 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Is het een idee om een soort van "Report this"-knopje in de concertagenda te maken? Ik zat er net even door te bladeren en er staan echt tig concerten dubbel in genoemd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2011 10:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee, wel goede optie trouwens.


Funeral Whore
Usericon van Funeral Whore
Posted 29-11-2011 1:07 by Funeral Whore Wijzig reactieProfiel van Funeral WhoreQuote dit berichthttp://www.myspace.com/funeralwhore

Optreden 3 december in Emmen is gecancelled. Kan dat worden bevestigd op het concertagenda?

Bedankt


Je moeder


Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen