|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Kheb hier zo'n "FX" maar of die van Gilette of van Wilkinson is, geen flauw ideee... staat er niet op... Ik, Wil Schuurman |
|
Ok, ik heb een Mach 3 gekoopt. Als hij niet goed is probeer ik wel iets anders. Zit wel een gratis klokje bij. Heers! Ik wilde trouwens een Gilette G2 op aanraden van mijn vader, maar die griet is de winkle zei dat die dingen er uiti gingen (verouderd type)... Anyway, ik ben wel vergeten scheerschuim te kopen. Dan maar van mijn pa lenen... |
|
quote: Scheer niet je huid mee !!!! Wiegen Meister ! |
|
Ik zal het proberen. |
|
oeh dan mag ik vrijdag een ultra glad wangetje een kus geven.. Of ben je er vrijdag niet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ben er vrijdag. Ik hoop alleen dat mijn hoofd dan niet in het verband zit. |
|
Ik heb me al heel lang niet meer nat geschoren ... ik krijg dan namelijk overal kleine bloedpuntje op mijn gezicht ... of gebruik ik dan klote mesjes ? (ik vind die zooi helaas ook te duur om zo maar ff te proberen.) |
|
quote: het is echt onmogelijk om je open te snijden met die mesjes man! of je moet heel maf scheren |
|
Dacht dat alleen vrouwen scheerproblemen hadden . Ik haal regelmatig een lapje vlees van mijn been af. Maar op je gezicht lijkt me dat vrij pijnlijk. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
het zombie effect dat er stukken van je lijf af vallen ofzo. |
|
jah, kan ik weer lekker een tosti ham/kaas eten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: I know the feeling!!!! aaauuuwwwww SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
ik haat nat scheren, kost me gewoon teveel tijd. Philips maakt voor mannen hele goede apparaten, die ik dus gebruik |
|
quote:vooral als je onder de douche staat, kan behoorlijk branden. en het aanblik van de douche is het zelfde als een middeleeuws slachtveld. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik scheer lekker ouderwets wel met n bus scheerschuim !! zo'n goor zeepbakje was wel leuk om te zien wat een bende dat op ten duur wordt maar niet voor herhaling vatbaar, de kwast kwam op ten duur op eigen houtje mn kastje uitzetten neuh bedankt Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: WAAAAAAAH!! |
|
quote: Inderdaad. Hooguit een schrammeTJE...als je i.p.v. op-neer diagonaal trekt of aan het einde van een beweging je hand een horizontale "twitch" geeft. (Uit ervaring) Ik heb me wel eens super aangeschoten (met mesjes) geschoren; no problems. |
|
hmm ik ga dan ook maar eens zo'n heren scheermes kopen. Lang leve hele oksels en benen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik heb Venus(van Gillette geloof ik) en daar haal ik mezelf niet mee open. Try it. Lang leve Venus MuayThaigerrr!! |
|
ik heb gillette for woman, van die wegwerp dingen met2 mesjes en een uitgedroogd stukje groen rubber onder het onderste mesje. Ach ze werken effectief, soms een beetje te. Ik vind het alleen achtelijk dat die klote mesjes zo duur moeten zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
idd, ze zijn veels te duur. gelukkig werken ze wel goed MuayThaigerrr!! |
|
Ok, ik heb hem uit de verpakking gehaald... en ik ga hem vanavond nog gebruiken. Pray for me... |
|
aaarrggg vargen, nu mag je van mij je hele onderkaak wegscheren. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het best is natuurlijk zo'n openklap mes. Zo'n ding dat tegenwoordig alleen proffesionele kappers nog hebben. Dat heerscht. Zelf heb ik "gewoon" een Gilette Sensor Excel II ofzo, iets met sensor en II in ieder geval van gilette. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |