IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Het beste scheermes? Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-03-2002 20:37 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Kheb hier zo'n "FX" maar of die van Gilette of van Wilkinson is, geen flauw ideee... staat er niet op...


Ik, Wil Schuurman


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 21-03-2002 15:03 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2002 19:57 schreef Sjaan het volgende:
Mach 3, ook volgens de consumentengids


Mach 3 ZUIGT !!!!!!!!!!!!

Die kut Mach 3 trekt eerst je scheerschuim weg waardoor je droog over je huid scheerd

Geef mij maar Gillete II Contour plus

Dat is tot nu toe de beste die ik gehad heb.

Maar als ik lui ben, pak ik gewoon de thondeuse (of hoe dat ding ook heet)


Wiegen Meister !


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-03-2002 15:09 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ok, ik heb een Mach 3 gekoopt. Als hij niet goed is probeer ik wel iets anders. Zit wel een gratis klokje bij. Heers!

Ik wilde trouwens een Gilette G2 op aanraden van mijn vader, maar die griet is de winkle zei dat die dingen er uiti gingen (verouderd type)...

Anyway, ik ben wel vergeten scheerschuim te kopen.
Dan maar van mijn pa lenen...



Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 21-03-2002 15:13 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2002 15:09 schreef Vargen666 het volgende:
Ok, ik heb een Mach 3 gekoopt. Als hij niet goed is probeer ik wel iets anders. Zit wel een gratis klokje bij. Heers!

Ik wilde trouwens een Gilette G2 op aanraden van mijn vader, maar die griet is de winkle zei dat die dingen er uiti gingen (verouderd type)...

Anyway, ik ben wel vergeten scheerschuim te kopen.
Dan maar van mijn pa lenen...


Scheer niet je huid mee !!!!


Wiegen Meister !


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-03-2002 15:14 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik zal het proberen.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 15:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

oeh dan mag ik vrijdag een ultra glad wangetje een kus geven.. Of ben je er vrijdag niet.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-03-2002 15:21 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik ben er vrijdag. Ik hoop alleen dat mijn hoofd dan niet in het verband zit.



Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 21-03-2002 15:29 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik heb me al heel lang niet meer nat geschoren ... ik krijg dan namelijk overal kleine bloedpuntje op mijn gezicht ... of gebruik ik dan klote mesjes ? (ik vind die zooi helaas ook te duur om zo maar ff te proberen.)


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-03-2002 15:30 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2002 15:13 schreef Shadow_Smile het volgende:
Scheer niet je huid mee !!!!



het is echt onmogelijk om je open te snijden met die mesjes man! of je moet heel maf scheren


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 15:31 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Dacht dat alleen vrouwen scheerproblemen hadden . Ik haal regelmatig een lapje vlees van mijn been af. Maar op je gezicht lijkt me dat vrij pijnlijk.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-03-2002 15:31 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het zombie effect

dat er stukken van je lijf af vallen ofzo.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 15:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

jah, kan ik weer lekker een tosti ham/kaas eten


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 21-03-2002 15:36 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2002 15:31 schreef Cadaveria het volgende:
Ik haal regelmatig een lapje vlees van mijn been af.


I know the feeling!!!! aaauuuwwwww


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 21-03-2002 15:37 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ik haat nat scheren, kost me gewoon teveel tijd.
Philips maakt voor mannen hele goede apparaten, die ik dus gebruik


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 15:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2002 15:36 schreef Shadowlands het volgende:
I know the feeling!!!! aaauuuwwwww
vooral als je onder de douche staat, kan behoorlijk branden. en het aanblik van de douche is het zelfde als een middeleeuws slachtveld.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-03-2002 15:41 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ik scheer lekker ouderwets wel met n bus scheerschuim !! zo'n goor zeepbakje was wel leuk om te zien wat een bende dat op ten duur wordt maar niet voor herhaling vatbaar, de kwast kwam op ten duur op eigen houtje mn kastje uitzetten neuh bedankt


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-03-2002 15:42 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2002 15:40 schreef Cadaveria het volgende:
vooral als je onder de douche staat, kan behoorlijk branden. en het aanblik van de douche is het zelfde als een middeleeuws slachtveld.


WAAAAAAAH!!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-03-2002 15:47 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2002 15:30 schreef aerodis het volgende:
het is echt onmogelijk om je open te snijden met die mesjes man! of je moet heel maf scheren

Inderdaad.
Hooguit een schrammeTJE...als je i.p.v. op-neer diagonaal trekt of aan het einde van een beweging je hand een horizontale "twitch" geeft.
(Uit ervaring)
Ik heb me wel eens super aangeschoten (met mesjes) geschoren; no problems.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 16:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hmm ik ga dan ook maar eens zo'n heren scheermes kopen. Lang leve hele oksels en benen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 21-03-2002 16:20 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2002 16:16 schreef Cadaveria het volgende:
hmm ik ga dan ook maar eens zo'n heren scheermes kopen. Lang leve hele oksels en benen.


Ik heb Venus(van Gillette geloof ik) en daar haal ik mezelf niet mee open. Try it. Lang leve Venus


MuayThaigerrr!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 16:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik heb gillette for woman, van die wegwerp dingen met2 mesjes en een uitgedroogd stukje groen rubber onder het onderste mesje.
Ach ze werken effectief, soms een beetje te. Ik vind het alleen achtelijk dat die klote mesjes zo duur moeten zijn.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 21-03-2002 16:25 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

idd, ze zijn veels te duur. gelukkig werken ze wel goed


MuayThaigerrr!!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-03-2002 16:38 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ok, ik heb hem uit de verpakking gehaald... en ik ga hem vanavond nog gebruiken. Pray for me...



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 16:58 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

aaarrggg vargen, nu mag je van mij je hele onderkaak wegscheren.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 21-03-2002 19:51 by Master Of Disharmony Wijzig reactieProfiel van Master Of DisharmonyQuote dit bericht

Het best is natuurlijk zo'n openklap mes.
Zo'n ding dat tegenwoordig alleen proffesionele kappers nog hebben. Dat heerscht.

Zelf heb ik "gewoon" een Gilette Sensor Excel II ofzo, iets met sensor en II in ieder geval van gilette.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen