|
Auteur: |
|
|
Veteran death metallers Duane Timlin (DYING FETUS, DIVINE EMPIRE), Joe Payne (NILE, DIVINE HERESY), James King (ORIGIN, UNMERCIFUL), Derek Engemann (UNMERCIFUL) and John Ramos (A.T.W.T.T.B., FUNERAL RITES) have joined forces in a new band called VILE PENANCE. VILE PENANCE is the brainchild of Ramos and Timlin, who paired up during sessions with FUNERAL RITES and began writing material which would evolve into VILE PENANCE. Ramos and Timlin recorded some rough demo material to test out and they decided to turn the project into something more. During the search for other musicians, Joe, James, and Derek expressed interest in the project and the current lineup took shape. VILE PENANCE is set to begin recording its first demo at Timlin's Reduced to Rubble studio, followed by select live appearances. A full-length album is also planned later in the year. VILE PENANCE is: Joe Payne (NILE, DIVINE HERESY) - Vocals Duane Timlin (DYING FETUS, DIVINE EMPIRE) - Drums John Ramos (A.T.W.T.T.B., FUNERAL RITES) - Guitar James King (ORIGIN, UNMERCIFUL) - Guitar Derek Engemann (UNMERCIFUL) - Bass For more infomation, visit www.myspace.com/vilepenance [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-03-2009 21:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik denk dat de Ulk hem wel snapt.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bareuh... |
|
http://www.myspace.com/vilepenance staat puntje teveel klinkt nog lekker real , wachten wat de productie geeft signature |
|
quote: Snap ik. Maar als bands zichzelf moeten promoten met in hoofdletters de namen van bands waar ze hiervoor in zaten, haak ik al af. Lijkt me meestal een zwaktebod. Blijkt ook vaak zo te zijn bij dit soort spin-off projecten. Edit: Vooral als in hetzelfde persbericht de namen van al die andere bands ook nog eens in hoofdletters herhaald worden. Ook de reden waarom er bij Blaze Bailey in hoofdletters EX-IRON MAIDEN staat, omdat zijn muziek het op eigen kwaliteit niet redt. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 05-03-2009 22:33] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dus als het in kleine letters erbij had gestaan, dan was het niet erg? Ik vind het niet zo vreemd, dat name dropping, ik zou hetzelfde doen als ik in een grote band gerammeld had op gitaar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Enerzijds ben ik het op zich met je eens qua zwaktebod, maar dat vind ik niet erg sterk. Anderszijds vind ik het een pluspunt omdat het een indicatie geeft van de muziek die je kan verwachten. De referenties vind ik hier dan ook dermate interessant dat ik deze band oogluikend in de gaten zal houden.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |