|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ZO gek dat er nog geen topic van is. zijn jullie niet trots dan op deze NL-band? signature |
|
hell jawel! heerst de pan uit |
|
was beste album? meest.. indrukwekkende signature |
|
hebben een brute bassist! |
|
jou? signature |
|
De eerste 2 idd |
|
Ik heb dit album nog in de kast staan. Gave plaat. Meer werk ken ik er ook niet van. |
|
quote: patrick boleij |
|
quote: die deed nog mee met Centurian zeker? Eventjes signature |
|
severe torture, centurian, nox [edit] ha frnk! [Dit bericht is gewijzigd door JPT op 06-03-2009 0:21] |
|
haha hai JPT! *slingert messenger aan* [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-03-2009 0:41] |
|
ST is vet. Draai nu toevallig Sworn Vengeance. Heerschende bassist ook, ja. |
|
Vette band, live ook super Optreden op Neurotic Deathfest was een muzikale bulldozer in dat kleine zaaltje, heerlijk [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 07-03-2009 16:58] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:+1, hehe, bassisten zijn gay. Fuck the world and fuck you |
|
Boeiend, als ze maar spelen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ja zeg en dan mij proberen op te geilen heel de tijd. Fuck the world and fuck you |
|
Daar hoef je én geen bassist én niet gay voor te zijn ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: |
|
Heb hier die eerste 2 en die mini cd liggen. Leuke bierdrink plaatjes maar niets wat langer dan 1 luisterbeurt in de stereo blijft zitten. Heb ze in '07 of '08 in 013 gezien waar ze met o.a skinless en morbid angel speelden. Dat optreden kon mijn goedkeuring wel wegdragen, tering wat beukten die lui [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 07-03-2009 19:39] No meat is sweater |
|
Ik vind het latere werk interessanter. De eerste twee zijn inderdaad ook vet, maar dat wordt op een gegeven moment een beetje eenheidsworst. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Dat was zelfs al weer in 2006. Wat gaat de tijd toch snel hehe. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik heb Severe Torture volgens mij al meer als 10 keer live gezien, maar elke keer is het gewoon weer een gaaf optreden, de laatste keer dat ik ze zag was volgens mij in de Effenaar toen ze in het voorprogramma stonden van Nile ergens eind 2008. Ik vind vooral het vroegere werk het gaaftste. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Debuut "Feasting on Blood" was lange tijd mijn favoriet met het nummer "Baptized in Virginal Liquid" als uitschieter....totdat "Sworn Vengeance" uitkwam. Uitstekende plaat! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Wat vinden jullie van Slaughtered? Het kostte een paar luisterbeurten, maar ik ben helemaal om |
|
word zsm gereviewed, ik vinnem lekkrrr, vrij veel CC hooks, maar dat stoort echt niet meest catchy ST plaat die ik ken, en dat is niet slecht bizar dat men in Nederland niet weg is van ST signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |