|
Auteur: |
|
|
signature |
|
Luisteren oorsletten!! signature |
|
ik kan er wel inkomen ja signature |
|
Ik weet niet hou het met jou zit maar ik doe niet aan te vroeg klaarkomen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
waarom niet? signature |
|
En de rest van de avond een sjacherijnige vrouw naast me? Dacht het niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:lul eens niet zo offtopic, aars en heb het over die band, daar ging het tenslotte over, mofo. Fuck the world and fuck you |
|
Afgelopen keer live met shining enzo zeer goed te doen, kwam lekker over. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:heb je er nog veel van gezien dan Fuck the world and fuck you |
|
Man, ik heb zowaar bijna vooraan gestaan. Maar toen ging ik drank halen en kwam bekenden tegen en en en. Toen niet meer gezien, nee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
zuipje Sarkomische meneer signature |
|
Dat viel toen nog wel mee, hehe. Pas zo ongeveer op het einde bij shining werd het gezichtsvermogen wat minder. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
met dat bloed en zo? signature |
|
Hahaha, dat zou ook kunnen, maar nee, ik ga bij shining niet vooraan staan, daar heb ik teveel smetvrees voor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
"Oorsletten" |
|
quote: Een socializende Wim... beetje vaag verhaal dit, dat snap je natuurlijk zelf ook wel Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Ja, maar dat ging niet van harte mijnerzijds, hoor. Maar als mensen je aanklampen... /ril "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Index / Heavy Metal |