|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 18 april: ONDSKAPT - SWE THE ONE - UK KJELD - NL Romein - Leeuwarden Aanvang: 20.00 Entree: 10,- Tickets online verkrijgbaar via http://www.poppodiumromein.nl/tickets.php |
|
na aper. Fuck the world and fuck you |
|
Waarom geen Glorior Belli? Wil je muilperen? |
|
Die hebben geen drummer op het moment. |
|
|
|
Up! Sneon aanstaande! |
|
Vanavond! Schema (o.v.b.): Kjeld: 20.30 - 21.15 The One: 21.35 - 22.15 Ondskapt: 22.35 - 23.35 |
|
Heb het gister wegens overweldigende negatieve reacties overgeslagen. Ben nu wel benieuwd of het echt zo slecht was... |
|
Kjeld was geweldig. The One was ook gaaf. Ondskapt ging wel. Wil je muilperen? |
|
Vriendje van de band zeker... Op hun myspace laten ze nogal saaie BM horen namelijk. |
|
o. Wil je muilperen? |
|
Ja dus... Zijn er ook mensen met een echte mening? |
|
Dus omdat jij iets saai vind mag ik het niet leuk vinden zonder een maatje van de band te zijn? doe niet zo achterlijk man. Wil je muilperen? |
|
Jouw mening is niet objectief "vriendje van" Als het enorm kut was geweest zou je nog zeggen dat het geweldig was... |
|
Flikker op man, Kjeld was gewoon veruit de beste band van de avond. |
|
Het zal wel... Nog iemand uit de incestueuze friese "metalscene" neem ik aan? |
|
Mooi zeg, vragen hoe 't was terwijl je overduidelijk zelf al hebt besloten wat je er van vond (zonder er overigens bij te zijn). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:je mag hun wel de 'vriendjes' van de band noemen, maar zelf blijkbaar een vijand? Heeft eentje je ooit afgewezen ofzo? |
|
Degene die als eerste roept dat de lokale band geweldig was is waarschijnlijk een "vriendje van" en heeft (over het algemeen) geen objectieve mening. Dat is alles... Laat maar komen die "conspiracy theories" |
|
Over het algemeen. Je zegt het zelf al. |
|
En wat zijn mensen die roepen dat een band kut was terwijl ze er zelf niet bij waren? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dat zei ik niet... |
|
quote: Een objectieve mening. Over muziek nog wel. Jaja Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Dan heb ik je, denk ik, com-pleet verkeerd begrepen! Wat zei je dan precies? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Kjeld was echt gaaf: grote verrassing: enorm goed geluid, de nummers kwamen goed uit de verf en een goede podiumpresentatie van de zanger! Deze band was de band van de avond en gaat nog flink wat naam maken als ze zo door blijven gaan! Blies Ondskapt zwaar omver in mijn ogen... The One was ook erg gaaf, geluid was goed, presentatie ook erg vet! Sterke show.. Ondskapt: had af en toe zijn momenten, maar meer ook niet......Het zegt al genoeg dat de zaal half leeg was... jammer maar helaas! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |