|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Donderdag 9 april: SKYFORGER - LAT CHAIN OF DOGS - NL CONTEXT - NL Romein - Leeuwarden Aanvang: 20.00 Entree: 7,- Tickets online verkrijgbaar via http://www.poppodiumromein.nl/tickets.php |
|
Aanwazig! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja, effe kijken ja. spelfout weggehaald... |
|
Hmm, zonde dat het zo ver weg is. Is er toevallig geen show met dezelfde bands in de buurt van Utrecht? |
|
Nee, helaas, voor NL zijn er alleen shows in Leeuwarden en Roermond. |
|
Mooie gigs, Sjaakie, maar Context past in deze line-up als Suffocation op een bejaardenbingo. Bruce Banner |
|
Lekker belangrijk, dat is om het afwisselend te houden, hehe, net zo'n passende combo als jullie en GD |
|
Hehe, punt. Groeten aan Sjnoek, overigens. Bruce Banner |
|
Oh, Skyforger! Aanwezig! Nu nog even een slaapplekje zien te krijgen in de omgeving..maar dat moet wel lukken. |
|
Sjaakie, hadden jullie al een crashplaats? Heb vrij genomen om dit niet te hoeven missen, dus als er nog behoefte aan is.... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 01-04-2009 4:24] spelfout weggehaald... |
|
Ok dan, je heerst! Ik mail je zsm ff, hehe |
|
O verdorie, heb een tentamen die avond. Dit feestje gaat voor mij dus niet door. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Afterparty @ Mukkes w/ The Eternal (AUS) + Marche Funebre (BE) |
|
Marche Funebre en The Eternal zullen niet eerder beginnend an Skyforger afgelopen is. Dus voor de mensen die nog doorfeesten willen: allemaal naar Mukkes! [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 02-04-2009 19:30] |
|
Klinkt als een afterparty voor werklozen... Een afterparty op een donderdag |
|
Of voor mensen die pas laat beginnen.... |
|
of voor mensen die dag erna vrij hebben... |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Of voor mensen die half bezopen op hun werk komen ... very nice, i like, sexy time |
|
Dan maar vrij nemen lijkt mij, minder zuipen is geen optie. |
|
a.s. vrijdag is toch voor veel mensen een vrije dag of niet? afterparty is gratis? wellicht wel even kijkje nemen daar.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Vrije dag? |
|
paasweekend enzo Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Goede vrijdag is geen officiele vrije dag, volgens mij. Wel is het dus witte donderdag, lees ik net. Niet dat je er wat een hebt ofzo, hehe. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |