|
Auteur: |
|
|
ha ha ... lekker met geld schuiven binnen de overheid ... wat een grap ... en wat zal die deurwaarder wel niet gekost hebben |
|
Ik heb altijd al dat idee gehad |
|
Ik heb 't ook net gehoord 'k wist niet wat doen, me onder tafel leggen van't lachen of keihard mn kop tegen de muur bonken meneer flahaut, get a life, or a descent job die mens verveelt zich gewoon Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Dit is bijna niet te geloven! |
|
quote: misschien kan in dat geval het bedrag gekort worden op het loon van degenen ,die verantwoordelijk waren . |
|
De belgische overheid heeft als je 't mij vraagt last van sticky fingers. I cut myself again and again to remind myself of you |
|
quote: Heb dat ook gezien, die twee deurwaarders dan weg met de scooter, zo'n jaren zeventig model, alletwee met een zwarte helm op en een lange lichtbruine jas richting hun bureau, ik vond het wel lachen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
zeg belgen, hoe zit dat nou met dat pygmeëen-schandaal? |
|
Komt niet meer in't nieuws. We doen niet druk om iets kleins, hoor! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Tja, als die pygmeeën er zelf mee instemmen dat ze zo tentoongesteld worden... Mij niet gelaten. Al vind ik het wel vreemd. Stel je voor dat een delegatie belgen ginderachter gaat tonen hoe wij hier leven! Nou ja, het doel heiligt de middelen, en voor die mannen is elke euro meer dan welkom. I cut myself again and again to remind myself of you |
|
Ach, het feit dat wij Belgen zo over de rooie gaan om zulke zaken bewijst dat Belgen compleet ontolerante kankermieten zijn. I wish I was born somewhere else! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Me too! I cut myself again and again to remind myself of you |
|
Belgie is de max! Er gebeurt hier altijd wel één of ander hilarisch, idioot lachwekkend iets, hebben we het nog niet eens over onze ministers gehad,(het smoelwerk van de huidige premier alleen al...whahaha... ) wat die allemaal uitspoken, schitterend is dat... We hebben ook één of andere geschifte prins met zware IQ problemen die een vreemde dierenliefde heeft ontwikkeld bij gebrek aan aandacht tijdens de jeugd en tegelijk aan zo'n 200 per uur over de belgische wegen raast... prachtig toch??! Meer van dat!!! Belgie rules! *Hier hoort eigenlijk ter illustratie een stripje van Reetman bij* [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 15-08-2002 1:33] |
|
Nederland kan er ook wat van, kijk maar naar de LPF |
|
quote: Dat is eerder dramatisch dan humoristisch. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hehehe ben benieud hoe dat nu gaat met de LPF...veel geouwehoer... |
|
Zijn jullie zeker dat je niet naar 'Brussel Nieuwsstraat' hebt gekeken i.p.v.naar het VRT-nieuws? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Index / Algemeen |