|
Auteur: |
|
|
Oja, ogenblikje, ff zoeken waar het staat, maar je kan maar om de zoveel tijd een post maken in principe, flood protection dus. |
|
Je bent gewoon te snel joh hahahahha |
|
Waarschijnlijk registreerde je browser een dubbele submit en de scripting van ZM vangt dat af door een limiet te stellen aan het aantal posts wat je per tijdseenheid mag doen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik heb het ok wel eens, en als ik dan ga kijken staan er 2 posts |
|
Idd ... je hebt gewoon perongelijk 2x de submit knop aangeklikt. |
|
ooooo dat heb ik meestal niet hahaha lol |
|
ok kga nu eens kijken wat het heeft als ik er 3 keer op druk |
|
quote:Wel ja .. maak er maar een spelletje van |
|
algemeen --> admin |
|
Flood protection is irritant. Als ik midden in een disskussie zit kan ik niet snel antwoorden omdat ik teveel post in korte tijd, en dat zuigt! Kan flood protection niet alleen optreden bij een dubbelpost? |
|
quote:Vraag me toch af wat de kwaliteit van zo'n discussie is dan, als je zo snel kunt antwoorden I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
idd ... het is hier geen chatruimte |
|
quote:De bedoeling van een forum is je reactie posten op een onderwerp en een uurtje later kijk je eens of er reactie op is gekomen |
|
quote: over een uur!??? dan duren sommige discussies een jaar! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Intussen zijn er al 50 reaktie's op. Ik wil me weer mengen in de diskussie maar niemand luistert meer omdat mijn kritiek inmiddels achterhaald is. Maar nu ontopik? |
|
Ach ik vind het prima gaan zo op het forum. maar binnen 20 sec reageren dat hoeft niet en je voor komt er gewoon dubbelpost en spam mee |
|
gelukkig is ie maar 20 seconde, op andere fora soms 2 minuten, das bagger...zeker als je meerdere browsers op verschillende forumgedeeltes zit... trouwens dat 'wat is dat?' doet me aan hans teeuwen denken |
|
he he ... dan gebruik je toch gewoon 2 browsers op het zelfde forum |
|
je ik bedoelde 1 browser, maar 2 schermpjes...stomme termen oo altijd |
Index / Administration |