|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nice. |
|
Ik zal het maar meteen zeggen: ik was stout. [Dit bericht is gewijzigd door nav op 10-03-2009 0:39] Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
Mag het weer even over Nigel & Renaldo gaan, dushi? |
|
quote: Altijd, swa. Je weet me. Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
Nigel & Renaldo zijn beide 14 en ze weten nu al dingen. Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
Check deze pokoe, je weet zelf. |
|
We doen het wel chill, dus wees nu maar stil. Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
Geef die slet met dat lekkere billetje ook een pilletje! |
|
ik heb de msn van nigel en renaldo die is: nigel_renaldo@hotmail.com en de msn renaldo is renaldo_JSF@hotmail.com en van nigel is: nigel_gangster@hotmail.com klaar als je ze toevoegd dan zijn ze soms online |
|
Hehe, Schaep zit op het AVRO forum. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Voor een breder beeld. |
|
De rest lezende van dat topic waar jij die msn addressen van gejat hebt mag ik toch hopen dat die kids daar NIET representatief zijn voor onze huidige jeugd. Mijn god, wat ernstig! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hahaha, het gaat wel fur inderdaad. |
|
quote: Oeioei, dit klinkt toch wel heel erg als mijn ouders vroeger. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Kut! Nog geen 2 maanden 30 en nu al dit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hier ga je al he?! Nigel & Renaldo zijn gewoon lekker bezig. Vind ik. Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote: Zullen we een Jeugd topic openen? Een keer? Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
Lijkt me genoeg, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wie of wat is dit? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
“Tril met die bil !!!!” Nigel en Ronaldo, geen band maar twee rappers! Van de 1400 aanmeldingen van het junior song festival hebben zij de 3e plaats bereikt, dat is toch een hele prestatie… En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Junior song festival? Wat den fuck is dat nou weer? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Weet je dat niet? Wat doe jij de hele dag? Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
In Engeland wonen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja, zo'n idee had ik al. Ik denk dat het woord 'Junior Songfestival' het opzich al wel uitlegd, maar voor jou ga ik het nog even verduidelijken: Het songfestival voor kinderen! AIGHT. Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |