|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Daar heb je gelijk in, maar zij plaatsen dan in ieder geval niet een naakt meisje van 10 op hun hoes [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-03-2009 7:21] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Orange Goblin - Frequencies From Planet Ten "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik vind dat zouteloze, smakeloze, fantasieloze dreunmuziek uit een kastje, die ook nog eens vrijwel geen creativiteit van de makers vraagt. Op de groep waar ik werk mag een jongere die ik begeleid één middag in de week zijn Thunderdome-, hardstyle- of gabber-cd's draaien. Na tien minuten Thunderdome krijg ik altijd de neiging om de complete cd-installatie door de kop van deze jongere heen te rammen. Natuurlijk ben ik wel zo professioneel om dit niet daadwerkelijk te doen, maar vrolijk word ik niet van Thunderdome.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Da's inderdaad een behoorlijk dubieuze hoes. Aan de andere kant, Gary Glitter is ook dubieus, maar zijn muziek vind ik geweldig! Hij zingt dan ook niet zo irritant door zijn neus als Klaus Maine. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Winds of change toch? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
High On Fire - Death Is This Communion "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dark Tranquility - Zodijackyl Light Life doesn't get much better than this! |
|
Deeds of Flesh - Gradually Melted |
|
Pro Pain-Stand tall |
|
The Brunettes - Her Hairagami Set Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Fleshcrawl - War of the Dead Life doesn't get much better than this! |
|
|
|
Legion of the Damned - Cult of the dead |
|
Gave plaat! |
|
Macabre - Acid Bath Vampire Life doesn't get much better than this! |
|
Abigor - Verwüstung/Invoke the Dark Age Heerlijke schijf. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Throwdown - Hopeless Life doesn't get much better than this! |
|
Wolves In The Throne Room - Black Cascade |
|
bloodsoaked : blind date beating Fuck the world and fuck you |
|
quote: mmmm |
|
Sting - Moon Over Bourbon Street. Goed nummer. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
bloodsoaked : rotting in filth Fuck the world and fuck you |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |