IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Vital Remains + supports @ Vera Groningen, April 17th Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-04-2009 23:15 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 april 2009 22:50 schreef MischiefMira het volgende:
Ga wel naar Groningen vrijdag maar haal dit niet!
Misschien nog even biertje in de Ster drinken for old times sake

Ja? Gaaf. Eindelijk weer eens een keer.

Heb ook 3 kaarten. Denk dat ik wel 2 mensen meeneem

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 17-04-2009 0:29 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Weet niet of ik het haal, en al helemaal niet als het regent zoals nu

Maar zou jullie graag weer es zien!

Bla

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-04-2009 5:55 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Misschien aanwezig, maar mijn hitsige buurmeisjes geven een housewarming.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-04-2009 9:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Yay, ook heen.
Hmpf alleen vergeten de reservering mee te nemen naar Pekelalala. Verdorie. Maar kan ook melden aan kassa op naam toch? TOCH? Ja he? JA?

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-04-2009 11:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2009 9:21 schreef MMayo het volgende:
Yay, ook heen.
Hmpf alleen vergeten de reservering mee te nemen naar Pekelalala. Verdorie. Maar kan ook melden aan kassa op naam toch? TOCH? Ja he? JA?

Vast wel!

Zo vanavond echte death metal in Vera, dat zal wel even wennen zijn zeg.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-04-2009 11:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2009 11:56 schreef Onweerwolf het volgende:
Vast wel!

Zo vanavond echte death metal in Vera, dat zal wel even wennen zijn zeg.

Yay!
Nu hopen dat ze red bull met wodka hebben, daar al de hele week zin in.

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 17-04-2009 14:05 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2009 9:21 schreef MMayo het volgende:
Yay, ook heen.

Altijd relexed daar in Vera. Bovendien zie ik het niet druk worden, ik ga gewoon op de bonnefooi...

Dear dirty delightful old drunken old days

kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 17-04-2009 14:59 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Tribulation - geniale band Dismember meets Watain...

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 17-04-2009 16:29 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 17 april 2009 5:55 schreef Schaep het volgende:
Misschien aanwezig, maar mijn hitsige buurmeisjes geven een housewarming.

Dan wist ik het wel

Afwezig:

- Blastmaster

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-04-2009 9:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Binnenkomst tijdens Sludge, eerste band gemist. Dacht dat het om half 10 begon, waren ze gestart om kwart over acht. Naja, Sludge was gaaf! Log en zwaar de band erna was behoorlijk strak maar ik kende niks en nu leek alles hetzelfde in mijn oren. Vital Remains was super! Dacht bij het eerste nummer van dat wordt helemaal niks, mede door het klotegeluid maar dat herstelde zich. Mooi feestje.

kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 18-04-2009 10:01 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Tribulation band van de avond, helaas veel te vroeg gespeeld voor misschien 20 mensen.
Potje vuige trash death metal met de nodige energy.

Sludge - vette band.

order of ennead - op de zanger en drummer na een beetje ongeinspireerde zie mij eens spelen muziek.

Vital Remains - Vond ik altijd wel goed maar dat constante solo gepiel hoeft van mij niet. Gast stond wat geisoleerd van de rest van de band 24/7 te soleren.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-04-2009 10:08 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Uit welke personen bestond Vital Remains deze keer?

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 18-04-2009 10:09 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

dan was hij dus mooi aan het i-soleren

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 18-04-2009 10:11 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2009 10:09 schreef Hades het volgende:
dan was hij dus mooi aan het i-soleren

...En we hebben een winnaar

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-04-2009 12:19 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Eindelijk weer eens metal in Vera.
Alleen sorry hoor, waar was Groningen? Jemig lamzakken.
De eerste 3 bands kende ik niet. Eerste ook gemist. 2e was wel ok, niet geweldig, niet mijn muziek.
3e was wel ok. Denk dat het op cd wel gaaf kan zijn.
Met de drummer van Deicide, Hij moest even inkomen, maar hij is wel snel hoor.
Vital remains, viel vet tegen. Geluid stond te hard. Ik ken Vital remains wel, alleen ik kon zelfs de nummers niet herkennen. De zanger kende ik niet. Uhm, eigenlijk de hele band kende ik niet. Behalve die langharige gitarist.
Zoals iemand al zei: Het was een matige Vital remains coverband. Gelukkig was er drank, en waren er veel gezellige mensen. Dat maakte alles goed.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-04-2009 12:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 april 2009 12:19 schreef zillah-morte het volgende:
Eindelijk weer eens metal in Vera.
...

Is dat niet de reden dat Vera zo weinig metal meer programmeert?

Damn als ik terugdenk aan de Bolt Thrower en Cryptopsy tours...wat een slagvelden...volgens mij kreeg je zelfs nog bloed over je heen gesplut haha

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-04-2009 12:51]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 18-04-2009 14:54 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 18 april 2009 12:19 schreef zillah-morte het volgende:

In Wuppertal

Bruce Banner

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-04-2009 14:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

De zaal was anders goed gevuld hoor. Ik denk juist dat de reden dat Vera toch maar weer metal is gaan programmeren is omdat er altijd veel publiek op af komt.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 18-04-2009 15:00 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Toch is de Vera goed bezig qua metal. God Dethroned speelt binnenkort en in juni komen Immolation en Gorod. De eerste keer dat ik Nile zag, was in de Vera. Man, wat een memorabel concert was dat. Vooral toen de hele zaal van voor tot achter meebrulde met Black Seeds of Vengeance..

kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 19-04-2009 20:56 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Naar mijn weten was de reden dat vera een tijdje geen metal geboekt heeft het feit dat ze de laatste metal shows weinig opkomst hadden.

kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 19-04-2009 20:58 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Ohja, Heb vernomen dat Blood Duster ook in Vera speelt.

Beter!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-04-2009 21:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2009 20:56 schreef kabukiman het volgende:
Naar mijn weten was de reden dat vera een tijdje geen metal geboekt heeft het feit dat ze de laatste metal shows weinig opkomst hadden.

Bron?

Schaffelaer
Usericon van Schaffelaer
Posted 20-04-2009 8:51 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Wat een geklaag allemaal hier van een stelletje azijnpissers! Was toch een heerlijk meta-avondje? Goed, ik was te laat voor de eerste 2 bands, maar the order liet toch een lekker potje gelikte death horen en met vital remains was het weer goed doorbeuken!

Goed, het geluid van Vital Remains was werkelijk treurig te noemen, de gitaren waren bijna niet te horen. Dat werd later iets beter had ik het idee.

Verder natuurlijk zoepen en gezelligheid! Kortom, typisch vera-metal-vrijdagavondje!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-04-2009 11:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2009 8:51 schreef Schaffelaer het volgende:
Wat een geklaag allemaal hier van een stelletje azijnpissers! Was toch een heerlijk meta-avondje? Goed, ik was te laat voor de eerste 2 bands, maar the order liet toch een lekker potje gelikte death horen en met vital remains was het weer goed doorbeuken!

Goed, het geluid van Vital Remains was werkelijk treurig te noemen, de gitaren waren bijna niet te horen. Dat werd later iets beter had ik het idee.

Verder natuurlijk zoepen en gezelligheid! Kortom, typisch vera-metal-vrijdagavondje!

Gheheh mensen hier azijnpissers noemen en vervolgens hetzelfde aankaarten, collegaaaa azijnpisserrrrrr hoooi!

Schaffelaer
Usericon van Schaffelaer
Posted 20-04-2009 11:13 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Ik doelde meer op de kritiek op de muziek zelf.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com