IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : !!! MetalCamp 2009 kaarten!!! (please read) Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-03-2009 18:04 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 maart 2009 18:01 schreef MischiefMira het volgende:
Je verkoopt gewoon wat kaarten aan mensen die ze sowiezo wel ergens gekocht hadden. In het andere geval gaat de commissie naar een bedrijf als Metaltix ofzo.
Is dat dan beter?
Ik heb de kaarten ook op Night Of The Sick te koop gehad en daar was iedereen erg blij mee. Geen creditcard nodig, niet wachten op een postpakketje.
Herfst verkocht ze en werd het jaar erna weer uitgenodigd, dit keer op het hoofdpodium. Dat is toch hardstikke leuk voor een band!

Helaas speelden ze niet.

Boeiender

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 11-03-2009 18:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 maart 2009 18:03 schreef Onweerwolf het volgende:
Tsja voor een rockstar als jij is dat natuurlijk de moeite niet.

Wat een dom antwoord zeg. Ik geef alleen de nadelen aan van het spelen op Metalcamp in de competitie, dat heeft geen zak met "rockstar" te maken.

Frustie.

Boeiender

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 11-03-2009 18:10 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 maart 2009 18:01 schreef irritante klootzak het volgende:

vraag me ook echt enorm af of deze show je veel als band zal opleveren aan bekendheid...

want zeg nu zelf, een paar van jullie zijn op metalcamp geweest, maar hoeveel bandjes van de pre-party ken je nog van naam?

Het is ten eerste geen "pre-party, maar gewoon het 2e (en kleinere) podium.

Ten tweede: The Embodiment!

Boeiender

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-03-2009 18:11 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 maart 2009 18:01 schreef irritante klootzak het volgende:
want zeg nu zelf, een paar van jullie zijn op metalcamp geweest, maar hoeveel bandjes van de pre-party ken je nog van naam?
Scar Symmetry was geitebruut op het kleine podium in 2006!

Ow wacht, die kende ik daarvoor al..

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-03-2009 18:12 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2009 18:06 schreef MR. N het volgende:
Wat een dom antwoord zeg. Ik geef alleen de nadelen aan van het spelen op Metalcamp in de competitie, dat heeft geen zak met "rockstar" te maken.

Frustie.

Pfft, ik vind het alleen maar vreemd dat jij je blijkbaar te goed voelt om in de zon voor 4 mensen te spelen. Je hebt met CL ook wel eens Occultfest geopend in een soortgelijke situatie.

Het punt van de apparatuur kan ik begrijpen maar het lijkt me dat daar met enige moeite wel iets voor te regelen valt.

En verkeerde camping? Je mag niet je tentje op de gewone camping neerzetten als je ook backstage kunt?

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-03-2009 18:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2009 18:02 schreef MR. N het volgende:
Minpunten (en daarom heb ik me ook nog nooit opgegeven):
- Als het tegenzit sta je om een uurtje of 16.00 in de brandende zon voor 4 mensen te spelen
- Je apparatuur heb je geruime tijd in een snikhete auto staan
- Je staat op de verkeerde camping

Het lijkt mij persoonlijk niets om er te spelen, maar succes voor diegenen die het wel doen.

Ja okee maar dat kun je ook bij andere festivals hebben en wat camping betreft, niet elke band wil op die camping staan. Het is maar net wat je voorkeur is.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 11-03-2009 18:20 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 maart 2009 18:12 schreef Onweerwolf het volgende:
Pfft, ik vind het alleen maar vreemd dat jij je blijkbaar te goed voelt om in de zon voor 4 mensen te spelen. Je hebt met CL ook wel eens Occultfest geopend in een soortgelijke situatie.

Het punt van de apparatuur kan ik begrijpen maar het lijkt me dat daar met enige moeite wel iets voor te regelen valt.

En verkeerde camping? Je mag niet je tentje op de gewone camping neerzetten als je ook backstage kunt?

Sja, ik voel me wel te goed om zoveel moeite te doen, omdat ik weet wat je er beter mee wordt. Ik ben 3 keer naar Metalcamp geweest, en ik weet hoe gefrustreerd sommige bands zijn nadien. Is het "rockstar" gedrag om dingen serieus af te wegen? Lijkt me toch heel normaal, en dat is sowieso iets wat je bij elk optreden doet. Gaat me niet om die 4 man, maar om de moeite voor weinig, snap je?

En vergis je niet in de hitte, als je nooit die kant op bent geweest dan kan je het je niet voorstellen. En daarom ook de verkeerde camping, weinig schaduw, en dat is daar wel een must.

Boeiender

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-03-2009 18:21 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2009 18:10 schreef MR. N het volgende:
Het is ten eerste geen "pre-party, maar gewoon het 2e (en kleinere) podium.

Ten tweede: The Embodiment!

Pre-party / Klein podium: what;'s the difference? als band wordt je weggezet opeen 2e rangs podium op een 2e rangs tijdslot...

The Embodiment, ik hoop dat je sarcastisch bent

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 11-03-2009 18:23 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 maart 2009 18:21 schreef irritante klootzak het volgende:
Pre-party / Klein podium: what;'s the difference? als band wordt je weggezet opeen 2e rangs podium op een 2e rangs tijdslot...

The Embodiment, ik hoop dat je sarcastisch bent

Nou, het tweede podium is gewoon gebruikt door Sepultura en Opeth hoor, dus dat 2e rangs valt wel mee.

Qua tijdslot, ja, dat wel, overdag ga je toch lekker aan het strand liggen ipv onbekende bandjes kijken (al loop je er wel langs naar het strand toe).

Boeiender

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-03-2009 18:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2009 18:20 schreef MR. N het volgende:
Sja, ik voel me wel te goed om zoveel moeite te doen, omdat ik weet wat je er beter mee wordt. Ik ben 3 keer naar Metalcamp geweest, en ik weet hoe gefrustreerd sommige bands zijn nadien. Is het "rockstar" gedrag om dingen serieus af te wegen? Lijkt me toch heel normaal, en dat is sowieso iets wat je bij elk optreden doet. Gaat me niet om die 4 man, maar om de moeite voor weinig, snap je?

En vergis je niet in de hitte, als je nooit die kant op bent geweest dan kan je het je niet voorstellen. En daarom ook de verkeerde camping, weinig schaduw, en dat is daar wel een must.

Ik ben er inderdaad nooit geweest en kan dus niet oordelen over hoe abominabel de toestanden daar zijn. Blijkbaar zijn die dan zo slecht dat je die afweging inderdaad moet maken. Ik heb wat moeite om me dat voor te stellen.

Stel dat je er nooit geweest was, zou je het dan wel overwegen?

Ik bedoel, het is toch een eer om op zo'n groot festival te mogen spelen? En het zal toch altijd wel iets opleveren? Stukje naamsbekendheid, netwerk uitbreiden, wellicht een shirtje of cd-tje verkopen?

Maar goed als de omstandigheden dermate vervelend zijn dat het je eigen plezier verknalt dan heb je natuurlijk gelijk dat je het niet doet.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 11-03-2009 18:32 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 maart 2009 18:28 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik ben er inderdaad nooit geweest en kan dus niet oordelen over hoe abominabel de toestanden daar zijn. Blijkbaar zijn die dan zo slecht dat je die afweging inderdaad moet maken. Ik heb wat moeite om me dat voor te stellen.

Stel dat je er nooit geweest was, zou je het dan wel overwegen?

Ik bedoel, het is toch een eer om op zo'n groot festival te mogen spelen? En het zal toch altijd wel iets opleveren? Stukje naamsbekendheid, netwerk uitbreiden, wellicht een shirtje of cd-tje verkopen?

Maar goed als de omstandigheden dermate vervelend zijn dat het je eigen plezier verknalt dan heb je natuurlijk gelijk dat je het niet doet.

Sja, het is allemaal heel tof enzo, maar ik heb niet het idee dat bijvoorbeeld The Embodiment gigantisch veel in het buitenland heeft getourd hierdoor.

En de omstandigheden an sich zijn niet zo heel slecht, het is alleen veel moeite voor een optreden die als het tegenzit weinig voorsteld.

Ik kan CA dan ook aanraden om veel te flyeren en dergelijke, dat scheelt wel wat natuurlijk.

Of ik het zou overwegen als ik er nog nooit geweest was? Mischien wel, als je als band toch al naar Metalcamp wil is het natuurlijk wel te doen. Maar om er speciaal heen te gaan voor 1 optreden... ik weet het niet.

Boeiender

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-03-2009 18:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2009 18:32 schreef MR. N het volgende:
Sja, het is allemaal heel tof enzo, maar ik heb niet het idee dat bijvoorbeeld The Embodiment gigantisch veel in het buitenland heeft getourd hierdoor.

Wellicht niet, maar having a good time is natuurlijk ook gewoon belangrijk.

quote:
Of ik het zou overwegen als ik er nog nooit geweest was? Mischien wel, als je als band toch al naar Metalcamp wil is het natuurlijk wel te doen. Maar om er speciaal heen te gaan voor 1 optreden... ik weet het niet.

Dat laatste snap ik wel natuurlijk.

ps: rockstar -> Blonde Rockgod. Ik was meer sarcastisch dan dat ik lullig probeerde te doen hoor.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 11-03-2009 18:41 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 maart 2009 18:38 schreef Onweerwolf het volgende:
Wellicht niet, maar having a good time is natuurlijk ook gewoon belangrijk.

Daarom, dat moet ook voorop staan. Als je er gezellig heen gaat met een band, en de hele week feestviert is het echt een gaaf festival.

quote:

Dat laatste snap ik wel natuurlijk.

ps: rockstar -> Blonde Rockgod. Ik was meer sarcastisch dan dat ik lullig probeerde te doen hoor.

Hehe, "meester in de rechten" nu.

Boeiender

Wijers
Ardek
Usericon van Wijers
Posted 11-03-2009 19:37 by Wijers Wijzig reactieProfiel van WijersQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ardekmusic

Ik vind het eigenlijk pur sang ook een idioot systeem maar we hebben de voor- en nadelen tegen elkaar afgewogen en besloten het toch te doen...

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-03-2009 19:42 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

zon, en black metal. niet te doen.

Fuck the world and fuck you

GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 11-03-2009 19:48 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 11 maart 2009 18:03 schreef MR. N het volgende:
Hmmm, niet mee eens. Als je wil spelen zijn de spelregels duidelijk, en er zijn blijkbaar genoeg bands die dat willen. En 15 kaarten ben je zo kwijt.

gaat me niet om de bands nogmaals. om de manier hoe metalcamp bands inmiddels bands strikt. kan me niet voorstellen dat ze dit op deze manier deden de eerste jaren van metal camp. nu is het wat bekender en hoppa... het komt arrogant van MC op me over (en daar heb ik dus moeite mee als notoire blaaskaak zijnde,... hahaha. hond.

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 11-03-2009 20:05 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2009 18:02 schreef MR. N het volgende:
- Als het tegenzit sta je om een uurtje of 16.00 in de brandende zon voor 4 mensen te spelen

Nee hoor meneer. Alleen wij komen al met z'n vijfen best een pilsje drinken.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Trystys
Usericon van Trystys
Posted 11-03-2009 20:26 by Trystys Wijzig reactieProfiel van TrystysQuote dit berichthttp://myspace.com/koenders

quote:
Op 11 maart 2009 18:12 schreef Onweerwolf het volgende:

Alleen reis je voor Occultfest niet 1000+ kilometer op eigen kosten, dus dat punt snap ik maar al te goed. Wat betreft apparatuur, we hoeven alleen instrumenten mee te nemen, backline inclusief tops is daar geregeld dus dat is opzich nog wel te doen, alleen goed de auto afsluiten en alles uit het zicht leggen. En ik denk dat we inderdaad gewoon op de zelfde camping staan als de rest van het festival.

My friend, watch out for traitors...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-03-2009 21:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2009 20:26 schreef Trystys het volgende:
Alleen reis je voor Occultfest niet 1000+ kilometer op eigen kosten, dus dat punt snap ik maar al te goed.

Maar dat punt werd niet gemaakt.

htheripper
Usericon van htheripper
Posted 11-03-2009 22:32 by htheripper Wijzig reactieProfiel van htheripperQuote dit berichthttp://www.metalkrant.net

Leuk iniatief, maar staat er door deze actie niet veel meuk op het festival te spelen?

www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 11-03-2009 23:59 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 maart 2009 21:01 schreef Onweerwolf het volgende:
Maar dat punt werd niet gemaakt.

Nou, wat versta jij onder "moeite"?

Boeiender

Trystys
Usericon van Trystys
Posted 12-03-2009 1:44 by Trystys Wijzig reactieProfiel van TrystysQuote dit berichthttp://myspace.com/koenders

quote:
Op 11 maart 2009 22:32 schreef htheripper het volgende:
Leuk iniatief, maar staat er door deze actie niet veel meuk op het festival te spelen?
Ik denk dat het wel meevalt. Het initiatief zelf is wel goed vind ik, kleinere bandjes ook een kans geven om zich te kunnen presenteren op een groot festival. Omdat de bands niet betaald worden kost het geen extra budget om meer bands te laten spelen en wellicht levert het zelfs meer op waardoor het "professionele" programma wat uitgebreid kan worden. Het is niet voor niets een 5 daags festival met zeker niet de kleinste namen... Ook dit is in handen van Rockthenation, die ons ook een kans gaven om met Morbid Angel en Marduk en Keep of Kalessin te spelen. Initiatief is goed, maar hoe je het ook bekijkt, de manier waarop maakt het wel een stel uitzuigers!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-03-2009 2:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2009 1:44 schreef Trystys het volgende:
Het initiatief zelf is wel goed vind ik, kleinere bandjes ook een kans geven om zich te kunnen presenteren op een groot festival.

Beetje wat er op het 3e podium van Waldrock gebeurt?
Daar is ook bijna iedereen negatief over omdat het vaak samenvalt met andere optredende bands.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Trystys
Usericon van Trystys
Posted 12-03-2009 2:22 by Trystys Wijzig reactieProfiel van TrystysQuote dit berichthttp://myspace.com/koenders

quote:
Op 12 maart 2009 2:07 schreef XXL het volgende:
Beetje wat er op het 3e podium van Waldrock gebeurt?
Daar is ook bijna iedereen negatief over omdat het vaak samenvalt met andere optredende bands.
Nou, die kleinere bands spelen ook gewoon op het tweede podium. Ivo speelt met een andere band, Abstinenz uit Duitsland, ook niet al te groot zelfs op het hoofdpodium. De bands die de meeste kaarten verkopen mogen zelf een dag en tijd (binnen de beschikbare tijdslots natuurlijk) kiezen dus het is niet alleen maar naai...zoveel zullen wij er uiteraard nooit verkopen. We zullen wel zien, we krijgen iig 5 dagen gratis toegang en 1 dag backstage toegang dus hopelijk spelen er dan wat leuke bands die dag...voor de rest lekker vertoeven daar. 5 dagen zon strand metal en bier (en mooie meiden kijken aan het strand uiteraard!!!)

Maar voor iedereen die wil gaan nog eens: Bestel aub jullie kaarten via carachangren@hotmail.com !!!!

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 12-03-2009 12:02 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2009 22:32 schreef htheripper het volgende:

Meuk zoals metalkrant? Nee, dat zal je niet tegenkomen. Bovendien moet en kan er ook nog gestemd worden tegenwoordig.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com