|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie heeft er een kaartje over voor Kamelot 20 maart in de 013 te Tilburg? Roep maar en noem de prijs! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Huh? Hub is z'n verstand kwijt? Kamelot? Jij?!? spelfout weggehaald... |
|
Tsja, heb zo m'n goede redenen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hoe heet ze? |
|
Haha, Hub wil naar Kamelot! |
|
Wat!? Wil Hub naar Kamelot? Meen je nieee! |
|
Jezus! Gaat Hub naar Kamelot? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Is mijn goede naam nu naar de klote? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:En Delain |
|
Dat moet wel een heel lekker wief zijn , schokkend nieuws dit! Delain, jeetje. |
|
Ik denk dat het een vrouw is met een biefles tussen de tetten .. come on .. |
|
Delain vind ik ook bout hoor Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Hele grote fles dan wel, anders heeft Hub nooit genoeg |
|
Wat denken jullie allemaal van mij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat jij naar Kamelot gaat omdat daar een vrouw is met een enorme bierfles tussen der tieten. Dat denk ik van jou... spelfout weggehaald... |
|
quote:Grap van 2009!!! nu al!!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote:Niks mis mee zou ik zo denken Anyway, nou heb ik nog geen kaartje [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 11-03-2009 19:48] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ziet niet in wat er mis is met Kamelot. Ok, zie zien er wat idioot uit... maar maken prima muziek. |
|
quote: Wat er ook idioot uit zou zien is dat Hub naar het concert gaat Nee sorry Hub, ik kan je ook geen kaartje aanbieden. |
|
ga er gewoon naar toe en mep iemand op zijn muil die wel een kaartje heeft. Fuck the world and fuck you |
|
Of bied ze gewoon een plaats aan op het volgende Hub & Heuy fest in ruil voor een kaartje. |
|
Die laatste twee opties zijn beiden zeer realistisch uitvoerbaar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub, een maat vraagt me net of ik nog iemand weet die hun extra kaartje wil overnemen! mail maar ff naar frnk[at]home[punt]nl, stuur ik je mailadres even door |
|
quote:Damn, heb net de bateling weg gedaan voor een kaartje welke ik op marktplaats vond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ah shit! mail ik roy weer ff haha |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |