|
Auteur: |
|
|
Wanneer: 19 apr | 20.30 uur Titel PRO-PAIN + support Waar: Grote zaal - Eindhoven Categorie: Dynamo Hardcore & Punk http://www.myspace.com/propainspace Zaal open 20:00 Aanvang 20:30 Entree 17 euro (Voorverkoop 15 euro) |
|
Ze komen 17 april ook in Amersfoort, dus ik pak die show wel even mee. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
UP!!! |
|
Zondag weer |
|
Zondag dus!!! drrr bij zijn. |
|
Vanavond |
|
quote:Heb je al een kaartje dan? |
|
Ik heb er wat moeite voor moeten doen, maar het is gelukt |
|
weer eens te laat gezien, zonde! |
|
kom ook maar even kijken vanavond |
|
En ik ga plaatjes draaien |
|
quote: Ah, mooi we gaan dus voor de oud-Hollandse meezingers |
|
Godsamme, wat is en blijft Pro-Pain toch een heerschband. Opener My City Burning vond ik ook erg tof. Alleen voor hen wel doodzonde dat toen ze begonnen er nog maar 3 bezoekers binnen waren. Daar kwamen er later op de avond weliswaar nog dik 100 bij maar toch. Ik heb in elk geval wel een cd'tje van ze |
|
quote: Dikke +1, echt gaaf! Enne, nog bedankt voor de toegang tot de voetbaltafel |
|
ik vond het bar slecht! maar 1 nummer van hun debut! maargoed dat ik op de gastenlijst stond |
|
quote:Hehe, graag gedaan hoor quote:Gurd-shirt toevallig? Over die band gesproken trouwens: Dat was was pas echt slecht. "Anyone here saw us at Dynamo Open Air 1996?" Ja ik, en ik vond het toen ook al beroerd |
|
quote: nee ik had een Pro-Pain shirt aan van hun allereerste tour in 1994 dat waren pas tijden |
Index / Concerten |