![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
http://gothic-industrial-culture.ning.com/profile/Distorted_Noizes Onder die lelijke pacman tekening zit een soort slideshow foto ding, en dan even wachten op de trouwfoto's... ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: EN bedankt. ![]() =) ![]() |
|
![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
![]() ![]() =) ![]() |
|
Mijn god. Ik snap gewoon echt niks van mensen die denken dat ze uiterlijk vertoon nodig hebben om te laten zien dat ze een persoonlijkheid hebben. Nou ja, doorgaans groeit men over die tienerfase heen. Al vraag ik me gezien sommige van die foto's af of dat echt zo is... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ben je wel eens op een metalconcert geweest? ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Denk het niet. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Snap ik ook niet ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Een shirtje vind ik dan ook vrij normaal. Maar die gasten met megalaarzen met van die metalen platen erop, tig studs om de armen, kogelriemenen, combatbroeken en de hele mikmak. Kijk, als je dat draagt en op het podium staat te rammen, dan snap ik het. Maar om als bezoeker nou zo rond te lopen, dat snap ik dan niet helemaal. Maar hey, ieder zijn ding. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Vooral irritant als die lui ook nog de pit instappen, en dan met die spikes gaan rondzwaaien. Maar goed, mijn pitdagen liggen toch alweer enige tijd achter me, dus als ze elkaar de vellen van het lijf willen snijden dan doen ze maar. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Tja, de puberteit is natuurlijk een vrij onzekere fase in je leven. Waarin je een persoon probeert te worden en zoekt naar je eigen identiteit. Een peergroup als de metalbeweging of de gothicbeweging kan dan natuurlijk een grote steun zijn. Alleen het gekoketteer met anorexia, borderline-verschijnselen e.d. van de gothic-beweging vind ik wel vrij zorgelijk. Enge foto's levert dit ook op. Geldt trouwens ook voor sommige metal-randverschijnselen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
:S @ gehele topic, stelletje hakzuchtigen...ondanks dat de foto's wel lachwekkend zijn idd. ![]() |
|
Oh ja, laten we met zijn allen die mensen gaan respecteren inderdaad. ![]() |
|
Ghehe daar gaat het niet om, de een begint, de ander volgt en opeens doet iedereen mee. ![]() Heeft niks met respecteren te maken ![]() |
|
![]() quote:Grote goden ![]() [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 13-03-2009 16:42] ![]() |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door R. op 13-03-2009 16:56] ![]() |
|
quote: Lol. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: huh? ![]() signature ![]() |
|
quote: In België zijn ze vaak wel wat losser wat dat soort zaken betreft toch? Veel 'alternatievelingen' daar. ![]() |
|
signature ![]() |
|
Misschien wel, maar leer dan wel fatsoenlijk Nederlands. Snap niet dat die lui altijd winnen met 10 Voor Taal als ik dit zo lees. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
signature ![]() |
|
quote: Hahahaha, dat niet inderdaad. ![]() Het zijn natuurlijk ook gewoon k,,,gothics. ![]() |
|
Die eventkalender is ook akelig leeg. Of is het feestje in de Effenaar van vanavond niet gothic genoeg? ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |