|
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Marc Beëlzebub Judas op 07-04-2009 16:16] |
|
Methusalem headliner? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Methusalem, wissel de oordoppen wel tijdelijk in voor lawaaisstoppers dan. Aniejweej, denk er wel te zijn. |
|
Bij deze beloof ik wel plechtig de zanger van Methusalem niet meer te vragen of hij toevallig een of andere dodelijke ziekte heeft wegens het constant dragen van zijn hoofddoekje om zijn kale kop. Ik denk dat de afwezigheid van blauwe drankjes in deze ook een goed hulpmiddel zal zijn. Sorrie man! |
|
Hmmm... Sodom Metal flashback ??? On topic: helaas afwezig wegens verplichtingen in Duitsland... |
|
quote: |
|
*Schop* |
|
Als je dat die zaterdag maar laat.. meneer Bubbelsik! |
|
Zit, voor jullie helaas, hier al deze avond: http://imaginefilmfestival.nl/index.php?pageid=nieuws&catid=nieuwsoverzicht&cntid=219 (Voor jullie "helaas", voor mij iets met "weemoed"). What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wat een verstopt ding, dat Viadukt. Wellicht had ik even onder het viadukt moeten kijken maar uiteindelijk toch gevonden, met dank aan een stel hangjongeren met bier. Volg de biergeur en tadaa.. herrie. Maar goed, bands enzo. Eerste band gemist, zonde.. zaterdagluiheid zeg maar. Tweede band (eh welke?) klonk wel aardig, maar liever als achtergrondje. Dan het Insanity deel, die smaakte prima maar helaas wel wat tam publiek. Dat veranderde toen Methusalem ieders gehoorgang veranderde in een suizende bende.. zelfs met doppen in. Dat mocht toch wel ietsie zachter. Irritant huppelende Friezen in de zaal, tenminste.. ik neem voor het gemak even aan dat het Friezen waren. Groningers vind ik lief, die doen dat soort dingen immers niet. Die kale Methusalem dude was beter bij stem dan de vorige keren, wat minder onder invloed ook leek het. Zo jammer, je stem al teveel hebben belast om de hoge uithalen te halen bij het geweldige Heavy Metal Gods. Al met al maakte deze band er toch een gezellig feestje van. |
Index / Concerten |