|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De 2e editie van Taken By Force fest word gehouden op 26 September. Eerste namen: Dark Wizard [reunie] Vortex Early bird ticket €10,- www.frontvroomshoop.nl www.takenbyforce.nl [Illusione en de kunst van het spellen voor beginners] [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 20-07-2009 22:57] |
|
of doet je c het niet www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:of de u .. taken by four maar genomen door vier wat? |
|
quote: Ja, iedereen zijn/haar eigen referentiekader.. quote: Jij mag het zeggen.. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 13-03-2009 16:05] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Taken by Forest klinkt als Evil Death signature |
|
Vorige editie van Taken by ForCe (jaja..) was een groot succes! Kijk dus ook naar deze editie uit! Dark Wizard Ouwe lullen FTW! ..."Hate can only create more hate"... |
|
euh ja, Force... Kan een moderator de titel van het topic aanpassen? mag dus zijn Taken by Force fest. |
|
Dark Wizard blijft thuis, Wel Jaguar en No Class (Motörhead tribute erbij) |
|
En Elise? Hoe staat het daarmee? |
|
voor zover ik weet gaat geen van de geplande reunies lukken. Dark Wizard zal op de 3e editie spelen. Maar door Familie omstandigheden kunnen ze dit jaar helaas niet. |
|
De dark wizard van poisoned whisky etc? vet.. dus hoelang nog wachten nu? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Volgens mij wel >> http://www.myspace.com/darkwizardnl [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 21-07-2009 15:32] |
|
Dat was wel die Dark Wizard indeed. Taken By Force 3 staat voor sept/okt 2010 op de planning. Maar nu eerst 26 Sept 2009 met: Picture Jaguar {uk, enige NL shows in 2009} Vortex No Class Ear Danger + 1 more www.frontvroomshoop.nl tijdschema zo snel mogelijk online. kaarten via onze website! |
|
De flyer: Hoe fucking gaaf was de eerste editie met Emerald?? |
|
aankomend weekend; Vrijdag Edenbridge, Serenity, Sylver Myst Zaterdag Taken by Force Na de verbouwing o.a. een nieuw podium, betere PA en verlichting, rokerstuin, nieuwe wc`s, zijn we er helemaal klaar voor |
|
quote: Mag ik hier aangeven dat ik het 1 van de lelijkste en onduidelijkste flyers ooit vind? Boeiender |
|
Dat mag, bovenstaande is gemaakt door de organisatie zelf. daarom gebruiken wij onderstaande posters ook; |
|
Boeiender |
|
Aanwezig. Jaguar! Bareuh... |
|
Moet goddomme werken. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: lekker dan, kan ik de halfe bier voorraad weer terug brengen..... Vrijdag avond ook metöl @ Front |
|
Hmmm ja, aan mij heb je dan niks. Maar goed, ik kom toch I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ghehe.. Sorry. Ik stuur de rest van de club wel, dan komt 't ook vast wel op.. quote: Ik weet 't. En ook dan moet ik werken tot 22.00 uur. Shitzooi. Oja, .. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 24-09-2009 0:42] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Oot mor'n!! |
|
Vandaag! Bareuh... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |