|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Pi(et) Bambergen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Ja joh, maak van maart meteen een wiskundemaand. 1 Maart plusdag, 2 maart mindag, 3 maart tot-de-macht-dag, 4 maart Pythagorasdag etc. Moet jij eens kijken (of uitrekenen) hoeveel procent meer leerlingen zich in deze maand ophangen. Dan wel een bonus voor diegenen die het overleven: 31 maart is vermenigvuldigingsdag! |
|
quote: signature |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gelukkig alweer bijna voorbij. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: quote: Ik vond de dag wel gezellig! En hij is misschien theoretisch afgelopen, maar.... er kan nog vanalles gebeuren. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Tijd om aan die andere feestdag vandaag te denken. |
|
quote: Nee man, e is te gek, ik bedoel, e tot de macht x is z'n eigen afgeleide, hoe vet is dat. Kan mooi op 27-2, ga ik volgend jaar zeker vieren! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Toch jammer dat we i-dag enkel in onze verbeelding kunnen vieren |
|
quote: ohjah zo zat dat! al begrijp ik nog niet echt waarom het in zoveel formules terecht komt. maar waarom 27-2? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Waarom is het nationaal? |
|
Punt voor de jongeman, het is internationaal. Hopen dat de mods over een jaar de titel van het topic even aanpassen. |
|
quote: e = 2,718284.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
mja als je het afrond kom je wel op 2.72 uit maar zou ik toch gewoon 2 juli kiezen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ah, dan hebben we 3 januari weer een pi-dag |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |