|
Auteur: |
|
|
JAAAAAAAAAH!!!!!!! Dat was gaaf. Ik zat ook met 'my first sony' naar dat programma te luisteren om elk beetje metal in mijn jeugdige oortjes op te kunnen nemen. Het is heeeel jammer dat er niet meer een programma is als Vara's Vuurwerk. Ik vond het altijd grappig dat Henk Westbroek dat iedere week weer presenteerde, terwijl hij zelf met hele 'andere' muziek bezig is. Door Vara's vuurwerk heb ik heel wat metal leren kennen. Al die toffe nummers werden door mij op bandjes opgenomen, en het is eeuwig zonde dat ik die bandjes kwijt ben. [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 04-06-2001 20:51] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
'k was destijds ook trouw luisteraar No regrets and no remorse... |
|
Ja, Vuurwerk was een goed programma met veel oog voor de Nederlandse scene toendertijd... De jaarlijkse top 50 (of top 65, ook al eens gebeurd), Westbroek die die concertenknakker afzeek, gortdroge interviews, gortdroge humor ook, hart voor de hardere metal (Death in '87 al, Napalm Death, Obituary, Morbid Angel) enz. enz. enz. Des te pijnlijker dat de jongere metals het nu moeten hebben van kink fm en commerciele bocht a la wet 'n' wild enzo. Ik heb er nog 10 tapes van, stoffig en grijsgedraaid. [Dit bericht is gewijzigd door Harachte op 08-01-2006 14:22] |
|
Vara's Vuurwerk was echt helemaal geweldig ! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Die loosers van 3FM vonden het allemaal niet commercieel genoeg natuurlijk. Het was inderdaad het beste(lees enige) radioprogramma waar ik steevast voor thuis bleef. Godzijdank hebben we nu internet, anders was ik helemaal verstoken van nieuwe metal. Mad Maikie |
|
Ja die tijden zullen waarschijnlijk voorgoed verleden tijd zijn en kreten van meneer Westbroek zie zei:"Daar gaat Marcel weer in zijn Slayerjack!" Eeuwig zonde. |
|
Vara's vuurwerk heerste. Mijn vriend heeft nog een aantal aflevering op een bandje staan. "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
Index / Algemeen |