|
Auteur: |
|
|
Wat vinden jullie van dit album ? Ikzelf vind het samen met Nightfall in middle earth het beste album van Blind Guardian. NP : Battlefield |
|
Vré-se-lijk sebinsagoil |
|
Over het jatten van een albumtitel gesproken. Maar goed, ik zal hem wel eens willen horen. Of ik hem koop is een andere vraag, want ik luister tegenwoordig bijna nooit meer naar BG. |
|
nog niet geluisterd. zal wel weer verder gaan waar ze gebleven zijn? (vooroordeel |
|
De hoes is een beetje apart als je naar de andere BG albums kijkt. Je kan zeggen dat dit album een soort van een verzameling is van de andere BG albums. |
|
Wat een afschuwelijke voorkant. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Sja, het blijft powermetal he. |
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bang ben dat hij zwaar kut is... Nou ja, ik heb het nog niet gehoord, binnenkort es proberen, en maar hopen dat ie goed is MuayThaigerrr!! |
|
Ach, BLind Guardian was volgens mij op hun hoogtepunt met Imaginations From the Other Side. En Tales from the Twilight World blijft natuurlijk heersen! |
|
Je déteste Blind Gaurdian!! Aber sie machen their musique zelf...Das kann ich mal respecter... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
ehh, Powermetal mag dan wel duits zijn, maar dit is toch een nederlands forum . Maar goed ik ben het wel met je eens. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
BLind Guardian is in principe een goeie band. En dat kunnen veel bands niet zeggen. Ookal is het met die oeees en aahs van de powermetal wel af en toe jeuk krijgen, ik kan gewoon niet ontkennen dat dit een goeie band is. Vargen schiet zichzelf door zijn hoofd. *BLAM* |
|
quote: Als je de vorige BG albums goed vind, dan stelt dit album je heus niet teleur. Eerste keer dat ik hem luisterde dacht ik ook van 'Hmm..weird en apart' maar als je meerdere malen luistert dan word die echt goed . Alle nummers zijn zwaar heerschend. Blind Guardian [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 21-03-2002 17:39] |
|
Het is zeker een goed album en het is ook weer een typisch Blind guardian album maar hij is volgens mij wel erg komplex. Het kost me echt veel moeite om er geheel doorheen te bijten. Het is me ook nogsteeds niet bij alle nummers gelukt maar de nummers waarbij het wel gelukt is zijn dik de moeite waard. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ze worden weleens vomschreven als Queen-metal, maar om gelijk zo'n titel te nemen... OK, A Night at the Opera & A Day at the races (beiden Queen albums) zijn vernoemd naar de gelijknamige films van de Marx-Brothers (als ik het goed spel).. On-Topic: nog niet gehoord Ken alleen Nightfall, maar die is errug goed ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
Index / Heavy Metal |